Maximale eisen voor internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric1

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2001
Berichten
342
Hallo allemaal,

Geen idee of de vraag op de juiste plaats is, mijn excuus hier voor.

Kan iemand mij vertellen wat de minimale eisen zijn aan een pc om te kunnen internetten via de kabel.
Heb wel eens gehoord dat de modem dat bepaalt, heb geen idee.

Heb een Pentium 1, 133 MHZ, Windows95

Mvg,
Eric
 
Ik heb Chello en daarvoor heb je minimaal een Pentium I 133MHz nodig maar een snellere pc is wel aangeraden, ik denk dat dat bij de meeste providers wel is, maar van ADSL weet ik het niet
 
Geplaatst door Eric1
Hallo allemaal,

Geen idee of de vraag op de juiste plaats is, mijn excuus hier voor.

Kan iemand mij vertellen wat de minimale eisen zijn aan een pc om te kunnen internetten via de kabel.
Heb wel eens gehoord dat de modem dat bepaalt, heb geen idee.

Heb een Pentium 1, 133 MHZ, Windows95

Mvg,
Eric

Ligt er aan wat je er mee wilt doen. Alleen e-mailen en af en toe eens een eenvoudige site bekijken dan gaat het wel. Maar je wordt steeds nieuwsgieriger en dan wordt die machine toch snel te klein. Ik gebruik een Celeron processor met een snelheid van 400 Mhz en dat gaat nog net. Zodra je videobeelden wilt bekijken en stereo geluid dan kom ook ik aan deze machine te kort. Maar voorlopig ben ik tevreden.
 
Het is de bedoeling dat mijn kinderen er spelletjes via het net gaan spelen bij b.v. nickelonen.nl of e.d.

Mvg,
Eric
 
Dus flash spelletjes enzo, denk dat het moeilijk word.

Ikzelf heb een 550 amd athlon en in kan met mijn adsl verbinding alles doen.
 
Je PC zal redelijk verouderd zijn, een machine met een kloksnelheid van 1GHz is wel ruim voldoende en niet al te weinig geheugen is ook niet verkeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan