Maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoornvan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Hallo,

Weet iemand waar je in het register, de verandering kunt aan brengen om te zorgen dat IE maximaal opstart?
Soms start hij max. op maar de meeste keren Klein.

Hartelijkdank

Zo'n registeraanpassing is er niet, maar er is wel een goede ander oplossing.
kijk hier maar even.:)

Guus.

Dat ga ik proberen.

hartelijk bedankt Guus abc

Als je bij de Eigenschappen kijkt van het blauwe E-tje kan je ook maximaal selecteren.

Ik wel.

032.jpg

Met een nieuwe snelkoppeling naar IE lukte me dat ook.
Het eerste venster opende maximaal, maar een volgend venster weer niet.:(
Dat maximaliseren geldt dan alleen voor die snelkoppeling.
Als je ALTIJD al je vensters maximaal wilt hebben, raad ik toch IE New Window Maximizer aan.
Ben je van al het gedonder af.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Deze tip is ook altijd een toppertje: Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Snelkoppelingen naar websites hebben niet de optie om te kiezen qua grootte, wel snelkoppelingen van programma's.

Snelstart

Ik gebruik de koppeling op de snelstartbalk en die kan je wel aanpassen. :)

Re: Snelstart

Geplaatst door wajang
Ik gebruik de koppeling op de snelstartbalk en die kan je wel aanpassen. :)
Je kunt inderdaad voor DIE KOPPELING aangeven dat IE maximaal opent.
Als je daarna op die koppeling klikt opent het venster op maximale grootte.
Klik je vervolgens echter op een link die een pagina in een nieuw venster opent, dan opent dat venster NIET maximaal.
Met IE New Window Maximizer opent ELK venster maximaal.

Guus.

Met IE New Window Maximizer opent ELK venster maximaal

Dat begrijp ik allemaal wel, maar kost weer geheugen (denk ik). En met het maximaliseren en de tip van Gezina kost het pijn nog moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan