Maximum aantal adressen in distributielijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

evdsl

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Hallo,

Ik wil een nieuwsbrief versturen, maar loop tegen het probleem aan dat een distributielijst een maximum aantal adressen heeft. Dit zou op de server zijn ingesteld, maar ik weet niet waar.

Wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
Zit er een mogelijke oplossing in het maken van groepen:
letters
A t/m E
F t/m K
L t/m Q
R t/m Z ?

Pas in ieder geval op dat je door het zelf versturen van nieuwsbrieven niet op de blacklist van email servers terecht komt, want dan komt op den duur ook geen normale enkele mails meer aan bij je contact personen.
Zodra je 50 adressen in je BCC vak hebt staan wordt dit soms al gezien als spam poging

Hier nog wat tips

http://www.nieuwssprinter.nl/index2.htm?$voorkom_spam.html

:edit: ik zie dat die link van mij nogal commercieel getint is voor dat specifieke bedrijf, mij excusses hiervoor en is niet express gedaan maar er staat nogal wat relevante informatie.

Pasja: dat is niet echt een optie, want het zijn 3000 adressen en dan moet ik elke maand die handelijk opnieuw doen.

Paintje: deze mensen hebben zich aangemeld oor de nieuwsbrief. De mail wordt via een eigen mailserver verstuurd.

Allen: ik heb nu een oplossing gemaakt met een Merge vanuit Word. Dat werkt voor nu bevredigend, maar heeft als nadeel dat de ontvanger een bijlage ziet. Welliswaar verborgen, maar toch.

Bedankt voor het meedenken.

Ik geloof niet dat ik 'm helemaal snap v.w.b. het maandelijks overnieuw doen?
Een verzendgroep maak je toch maar 1x?
Hooguit dat er een mutatie verwerkt moet worden, maar een 1x aangemaakte groep sla je op en is als groep daarna voortdurend beschikbaar, of mis / snap ik nu even iets niet........?

Je snapt alles, maar hebt niet alle info. Op een website melden mensen zich af en aan voor een nieuwsbrief. Dit bestand haal ik elke maand van de server af en wordt gebruikt voor de nieuwsbrief. Die indeling moet ik dan dus elke maand doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan