Maximum aantal berichten verstuurd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steef85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
Vanochtend verstuurde ik één e-mail naar een kennis, hierna krijg ik in mijn windows live mail de melding dat ik mijn maximum aantal berichten voor deze 24 uur had bereikt... lijkt me sterk na één mailtje!! Nu sprak ik later die kennis en die heeft van mij dus 250x de e-mail ontvangen wie ik één maal heb verstuurd. Hoe kan dit? Hoe kan dit worden tegen gegaan? En wat kan ik hier nu aan doen, zodat ik weer kan e-mailen.. (en ook meer dan 1 per dag en dat de ontvanger er dus geen 250 ontvangt.. ?????)

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want ik heb echt geen idee.

Laatst bewerkt:
Download en run het removal-tooltje Stinger Versie3.4.9

Dit snelle tooltje zoekt naar specifieke malware die (o.a.) je mailprogramma's beinvloedt. (Melissa, Blaster, *@mm, etc)

succes
Gr,
Chato

edit:
btw, om welk mailprogramma gaat het eigenlijk? Bij Thunderbird of Evolution ofzo is bovenstaande overbodig.

Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik inderdaad alleen dan nog de oude variant namelijk @hotmail.com.

Ik heb dit geprobeerd maar het helpt nog niet.. :(

Hiervoor moeten we dus wat 'terug in de tijd'. In dit nieuwsbericht (uit maart 2003) kondigt hotmail de maatregelen aan om spam te bestrijden. Het maximum van te verzenden mails werd toen op 100 per 24 uur ingesteld. Sindsdien klagen meer mensen over het probleem dat zij volkomen onterecht bestempeld worden als spammers.

Ben eens wat verder gaan zoeken (best wel een interessant item!), en het bleek dat met het invoeren van de strengere regelgeving wat mis was gegaan. In de beta-versie werd dan ook een bug ontdekt dat er verantwoordelijk voor is dat vele gebruikers van Hotmail onterecht voor spammers worden aangezien.

Het vreemde bij jouw probleem is dat die beta-versie allang geschiedenis is. Uiteraard is van een beta-hotmail geen sprake meer, nu de opvolgher (@live) al verkrijgbaar is.
Hetzelfde probleem, vaak gewijd aan de beta-versie, vond ik in de cache van Google. Misschien heb je er wat aan:
een google-hit uit het 'bijna-Bulletin Board'-tijdperk: emailsupport.live.com.blog
en misschien is dit iets: http://www.itsecurity.com/expert/20070420/200-copies-of-email-message/

Laat ik er verder geen doekjes om winden: bovenstaand is een leuk verhaaltje, maar je hebt er geen drol aan. Of in andere woorden: ik weet het ook niet.
Overstappen op @live of @yahoo, of @lycos, of @.....
Keus genoeg lijkt mij.

Misschien weet iemand anders iets?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan