Maxtor 40gb Dood?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanderrr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2003
Hoi,

Mijn HD is enige tijd geleden ten onder gegaan. Een relatief nieuwe (oktober 2001)!! *** Packard Bell. Een Maxtor 40.0 GB. Maar zo'n relatief nieuwe HD MAG toch helemaal NIET crashen? Ik heb absoluut geen gekke dingen met mijn pc gedaan ofzo! Moet ik nu zomaar een nieuwe aanschaffen (90 pleuro's) of is Packard Bell verantwoordelijk. Ik heb geen garantie meer, maar kom op, een relatief nieuwe harddisk mag toch niet zomaar crashen?!

Beste mensen, koop GEEN Packard Bell iMedia! Packard Bell zuigt verschrikkelijk!

Alvast bedankt,

Groeten,
Sander

Als je PB de schult geeft voor je HD wat heeft je pc dan gedaan om je hd te laten crashen?

Idd een hd uit 2001 mag niet crashen maar dat gebeurt nu eenmaal. Mijn maxtor uit 2002 is hetzelfde overkomen en ik heb geen PB.

Heb je al op de site van maxtor gekeken of er nog garantie op de schijf zit?

Ik had hetzelfde met mijn maxtor 40 GB 7200 Rpm 2 mb cahce :D!!

khad nog garantie 3 maanden oud pas dus had binnen 2 dagen een neiuwe in huis en die doet het tot nu toe perfect dus!!!

Kijk op de site van maxtor en probeer het 1 en ander nog te redden!!

Oktober 2001 noem ik niet relatief nieuw, maar hoedanook zit er volgensmij wel 3 jaar garantie op die schijven van toen. Ff op de Maxtor site kijken en RMA'en waarschijnlijk.

Bedankt voor de reacties! Ik heb op de site van Maxtor gekeken en serienummer ingevuld en kreeg dit:

---

Check Warranty

Step 2 of 8: Review Warranty Status - ATA Drive

Serial Number Drive Type TLA Number Status/Message Expiration Date
(mm/dd/yyyy)
672121344331 ATA LE04A011-01-B Please contact the PC manufacturer for warranty support.

---

Bij Packard Bell heb ik geen garantie meer, en volgens PB kost het me al rond de 90 euro om hem te repareren, dus er zit niet veel anders op om binnenkort een nieuwe aan te schaffen.

Bij Maxtor kan je ook een diagnostische tool downloaden.
Mischien dat je daar nog wat mee kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan