maxtor hdd schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmed

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2005
me pc zat zo vast als een plank. dus daarom leegemaakt... dit wilde niet lukken dus daarom lekker ouderwets gedaan met een floppy van win 98. dit ging goed a lles opnieuw eropgezet ..... maar nu is me harde schijf niet meer 250bg. maar nog maar 103 gb.... als ik een programma laat lopen van powerquest is te zien dat hij 250 moet zijn( is opgedeeld in patitie.. denk waar ik niet in kan komen... )) mijnvraag is nu moet ik alles opnieuw er weer opzetten ,of kan ik ook zo mijn patitie eruit halen zodat ik weer gewoon 1 schijf heb van 250gb...

Laatst bewerkt:
Ik ga er vanuit dat je met XP werkt. Ook service pack 2 geinstalleerd en bij schijfbeheer gekeken?

ja dat klopt via via heb ik er xp home op kunnen zetten omdat mijn win98 toch teveel bekrast was... dus ik draai nu met xp home........

Dus SP2 geinstalleerd en bij schijfbeheer gekeken?

ja sp2 staat er op en bij schijfbeheer.... gekeken net .. maar wat moet ik daar te zien krijgen dan. staat de naam van de schijf.. dit is de maxtor 6l250L0.. verder weet ik niet wat je bedoeld.. please help verder.....ook mijn andere schijf van 40gb.. is nu heel klein die geeft nog maar 8mb aan....

Staat bij schijfbeheer "Niet toegewezen ruimte" aangegeven?

denk dat dat er niet staat want bij volumes staat helemaal niets...

Geef eens een screenshot van schijfbeheer.

kan het zijn dat ik firmware moet hebben ervoor ????? zo ja waar kan ik dat downloaden dan .groet..

:p:p:p probleem opgelost na met de help desk gebeld te hebben.. was een klein probleempje........ bedankt voor het mee denken ..:thumb::thumb::thumb: komt omdat je gewoon een sp2 erop moet hebben.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan