Maxtor One Touch 500 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikaa

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Hallo ik heb een maxtor one touch

maxtor-one-touch-basic.jpg

en nu heb ik een probleem
als ik mijn stroom cabel in dat ding prop hoor ik hem opstarten en daarna ratelt hij iets doet hij altijd en dan gaat de stroom erineens vanaf naja niet eraf maar de hardeschijf gaat uit :'(

op die harde schijf staan al me belangrijke dingen en al me foto's :'( :'( nou weet ik dat er een laptop hardeschijf in die dingen zitten maar zou ik dat nog kunnen redden op een manier of weet iemand wat ik moet doen om hem niet te laten uitschakelen ?

alvast bedankt
Mikaa

Hoi,

Ik vrees dat je schijf 'naar de knoppen' is.
Er is een 'verloopconnector' te krijgen waarmee je een 2.5-inch schijf in een pc kunt inbouwen:

http://www.kapaza.nl/Computers/Over...5451/2_5_naar_3_5_PATA_IDE_adapter_GC100.html

Theoretisch: het zóu nog aan de voeding in de behuizing kunnen liggen en dat kan je dus controleren door de schijf eruit te halen en 'elders' te connecten.

:( ik hoor ook vlak voordat hij uit gaat 1 keer een tik en dan gaat hij uit valt hij dan nog te redden als ik hem eruit haal ?

:( ik hoor ook vlak voordat hij uit gaat 1 keer een tik en dan gaat hij uit valt hij dan nog te redden als ik hem eruit haal ?

Wat denk je zelf? Vrijwel zeker van niet,
Maar - jezelf kennende - weet je dat pas zeker als je 'zo'n dingetje' hebt gekocht en het zelf uitgebprobeerd ...... tóch? :p

Wat denk je zelf? Vrijwel zeker van niet,
Maar - jezelf kennende - weet je dat pas zeker als je 'zo'n dingetje' hebt gekocht en het zelf uitgebprobeerd ...... tóch? :p

das waar maar op me werk had iemand er 1 en die heb ik geleent en hij doet het nu wel :D alleen vertraagt het heel me pc :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan