MAxtor onetouch 250gb extern hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

lectrodanny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Kan er iemand mij helpen?Ik heb al een tijdje een externe hdd van Maxtor(Onetouch 250gb).Na dat ik hem heb gebruikt om bij een vriend wat software te backuppen,ben ik daarna thuis gekomen en heb hem terug aangesloten en aangezet,nadat het geluid komt(besturing is win xp home ed.)dat je een apparaat hebt aangesloten zou er normaal een kader openen om te vragen als ik de mappen wil openen.Maar nu in dit geval gebeurt er niets.Ik ben bij Deze computer gaan checken als hij niet bij de drives stond,maar enkel mijn c: is er.Na een minuut ,begint mijn computer verschrikkelijk te happeren,krijg niet eens een map open.Ik zou graag een virusscan op mijn externe hdd doen,maar kan er gewoon nie bij met antivitus(norton).Is niet te vinden de drive naam(E:).Ik ben de hoop kwijt en vrees dat ik hem weer kan gaan formateren en zo weer alles verlies,230gb zat al vol en heb er niets van op dvd gezet.HEEEEEELLLLLLppppppppp!!!!!!!!!!AL bedankt om mijn probleem te hebben gelezen. Greets Lectro-Danny@EyesOnly:thumb:

Zie je de harddisk wel bij schrijfbeheer staan.

Click op Mijn computer, rechter muisknop en dan beheren. En hier staat dan schrijfbeheer.

Zo ja, dan ontbreekt alleen de schrijfletter maar.

maxtor 250 deel 2

heb mijn hdd aangezet en ben vervolgens gaan zien bij de schijfbeheer en hij stond erbij vermeld,maar ik kan steeds niet erop,als ik erop wil gaat alles zoooooo traag.Heb ook onderttussen een diskdokter willen doen,met norton utilities,maar deze geeft aan na een tijd dat het type schijf bestand onbekend is.Greets Lectrodanny

Wat je dan moet doen bij schijfbeheer is op je maxtor gaan staan en rechter muisknop in drukken en en schrijfletter toewijzen doen. Hierna krijgt hij weer een scrhijfletter en is hij weer bruikbaar.

Mij is verteld dat je een externe schijf noooooit
helemaal vol moet schrijven , omdat dit vragen is
om problemen. ???!!!!!

James

Nou James,aan jou antwoord heb ik veel aan gehad.....Duh nie dus!In ieder geval,patje ik heb het gedaan zoals je me gevraagd had om de schijfletter te veranderen,(wat nie nodig was denk ik)Ma het probleem blijft hetzelfde,ik vraag mij af waarom een ineens een felle ophouding is,alsoif mijn cpu wortd tegengehouden door die Hdd,want het gebeurt enkel als de onetouch aanstaat,alsofdie dan een conflict geeft.Ik snap het nie,jammer.... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan