lectrodanny
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 feb 2005
Kan er iemand mij helpen?Ik heb al een tijdje een externe hdd van Maxtor(Onetouch 250gb).Na dat ik hem heb gebruikt om bij een vriend wat software te backuppen,ben ik daarna thuis gekomen en heb hem terug aangesloten en aangezet,nadat het geluid komt(besturing is win xp home ed.)dat je een apparaat hebt aangesloten zou er normaal een kader openen om te vragen als ik de mappen wil openen.Maar nu in dit geval gebeurt er niets.Ik ben bij Deze computer gaan checken als hij niet bij de drives stond,maar enkel mijn c: is er.Na een minuut ,begint mijn computer verschrikkelijk te happeren,krijg niet eens een map open.Ik zou graag een virusscan op mijn externe hdd doen,maar kan er gewoon nie bij met antivitus(norton).Is niet te vinden de drive naam(E
.Ik ben de hoop kwijt en vrees dat ik hem weer kan gaan formateren en zo weer alles verlies,230gb zat al vol en heb er niets van op dvd gezet.HEEEEEELLLLLLppppppppp!!!!!!!!!!AL bedankt om mijn probleem te hebben gelezen. Greets Lectro-Danny@EyesOnly:thumb: