Mbps

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Mijn netwerkcentrum geeft maar 100 Mbps aan en dat terwijl ik een gigabit dus 1000 Mbps ASUS P5K moederbord gebruikt. Ik zit op een Ziggo internet met 120 Mbit iets wat ik ook haal aan snelheid, we gebruiken een bekabelde router de Linksys WRT 320N met een CAT5E kabel en het OS is Windows Viasta Business. De onboard Atheros L1 Gigabit 10/100/1000 Base - T controler met software versie 2.4.7.15. Is er een oplossing voor deze instelling dat had ik dit graag vernomen.

Groet,
@xa.

je zult er een CAT6 kabeltje tussen moeten leggen:thumb:

Hoi, bedankt voor je reactie maar ik gebruik een UTP CAT5E en deze moet gaan tot 1.5 Gbit volgens de gegevens van de leverancier. Het gaat ook niet om de snelheid die haal ik met gemak, maar het word niet aangegeven in het netwerkcentrum.

(zie specificatie)

UTP Cat5E RJ-45
Geschikt voor 10/100/1000 BaseT Ethernet

Met deze UTP kabel kunt u verschillende netwerkapparatuur met elkaar verbinden. Door de speciale coating is hij ook geschikt voor Gigabit netwerken. U hoeft niet zelf de RJ45 aansluitingen erop te knijpen want deze zijn al voor u gemonteerd.
Wordt gessembleerd met CAT5E enhanced UTP kabel en voorzien van RJ-45 connectoren en aangegoten afwerktulen.

Groet,
@xa.

RJ-45:o dom

dan zou ik de software upgraden naar een hogere versie ( als die er is ) is wel te vinden op de website van het merk van je hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan