mc afee en office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

berryherry

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
hallo,

ik heb in office 2007 outlook geen invoeg van mc afee, weet iemand hoe ik deze terug kan plaatsen? had hem wel maar hij is weg

al vast bedankt!

Klik eens met rechts op de balk bovenaan in Outlook, en dan op aanpassen, of onder Extra->Opties.

Kijk dan eens bij: Extra->Vertrouwenscentrum->Invoegtoepassingen, daar zou het bij moeten staan.

als ik hem daar aanvink krijg ik de melding;

de status van verbonden office invoegtoepassingen die zin geregstreerd in hkey_local_machine, kan niet worden gewijzigd.

Ik weet niet of McAfee een reparatie/herstel optie heeft, anders kan een herinstallatie het probleem waarschijnlijk wel oplossen.

Ik weet niet of dit gaat lukken. Indien je de naam weet welk .dll bestand er nodig is voor de spam beveiliging of voor de antivirus component normaal kan je dit bij invoegtoepassingen zien staan. Een klein voorbeeldje hoe dat je dit kan doen ga naar start,uitvoeren,typ hier
regsvr 32 "C:\Program Files\Mcafee\bestandje.dll" druk op enter. Je moet natuurlijk C vervangen door de letter van de partitie of harde schijf waar windows op geïnstalleerd staat.
Lukt het nog niet doen dit typ bij uitvoeren
regsvr 32 /u "C:\Program Files\Mcafee\bestandje.dll" druk op enter en voer vervolgens het eerste commando uit.Het probleem kan ook in het register zitten download eens even dit gratis programma: http://www.download.com/Glary-Utili...531.html?part=dl-GlaryUtil&subj=dl&tag=button
Start het programma op ga naar clean up and repair en laat de registry cleaner scannen en laat alle problemen herstellen. Herstart je pc opnieuw en probeer wat ik zei opnieuw of probeer het weer inteschakelen via invoegtoepassingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan