mc-afee probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico337

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hallo allemaal,

een paar maanden geleden heb ik een nieuwe computer aangeschaft
waarbij er een standaard mc-afee virusprogramma geinstalleerd zat, vrij snel (2 maanden)had ik daarmee al problemen met de foutcode: result=-2147467259 (kreeg ik toen ik wou scannen) , dat heb ik opgelost door
de MCPR.exe tool te gebruiken, maar een paar weken later had ik weer een ander probleem nu dan zonder foutcode, waarbij dingen weer niet werkte. later heb ik de zelfde manier weer gebruikt, maar weer werkte het ca. een maand, tot nu, nu is het genoeg geweest en wil ik graag weten hoe het opgelost kan gaan worden.
ook heb ik de mc-afee virtual technician gebruikt maar die wist niks op te lossen

alvast bedankt
Nico

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb de laatste tijd ook veel problemen gehad met McAfee. Met name het downloaden en upgraden van de bestanden voor de virusscanner e.d.

Daarom heb ik besloten om het eraf te gooien en Avira te gebruiken. Tot nu toe ben ik over Avira zeer tevreden!! Naar mijn idee de beste gratis virusscanner.

Flappie

dankje wel allebij, maar een paar dagen geleden heb ik het vervangen door avast, die removal tool heb ik ook gebruikt, verliep goed
avast had toch wel een paar virussen verwijderd, fijner dan mcafee vind ik zelf

Nico

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan