Mc Afee

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden mc afee gekocht. Ik had gehoopt dat het veiliger zou zijn dat de gratis avast, maar het is echt om ziek van te worden.
Ik heb een Compaq Presario CQ56 die prima werkt. tot 2 maanden geleden. Ik heb steeds een melding dat ik beperkte toegang heb, en dan weer heel even goed. En op een andere acer laptop moet ik altijd even wachten tot ik internet heb. Ze hebben het allemaal prima gedaan tot mc afee kwam. En alle andere pc's zonder mc afee werken nog steeds prima.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, want ik gooi liever niet een dure virusscanner van mijn laptop af, en klantvriendelijkheid hebben ze bij mc afee ook nog nooit van gehoord: alleen een 80 cent per minuut nummer waar ze je toch niet verder kunnen helpen....

Alvast bedankt
Martijn

Ook geeft het vlaggetje (computerproblemen oplossen) soms aan dat er geen firewall is ingesteld, geen virus en geen spyware scanner. En dan moet ik die dus zelf weer inschakelen.

Laatst bewerkt:
Hoi,
dat betaalde antivirussoftware per definitie beter zou zijn dan de gratis versies is een fabeltje. Net zo goed dat geen enkele virusscanner je 100% bescherming kan bieden, ook de betaalde niet.
Jammer dat je Avast eraf hebt gegooid, dat is prima antivirussoftware, die ik zelf al jaren gebruik.
Hoe je dat kunt oplossen? Ik denk dat je eens het forum van Mc Affee moet bezoeken en eens goed de mogelijkheden en instellingen doorlopen. Je bent er wss even mee bezig, maar eenmaal goed ingesteld hoef je er meestal nooit meer naar om te kijken.
Succes.

Ik heb voor mc afee gekozen omdat (volgens avast zelf) in de gratis versie niet alles zat? Ik ben wel zeer tervreden over norton geweest.
Maar, ik heb al zitten googlen, en ook op hun eigen forum staan mensen die voor 20,00 euro hebben zitten bellen met de helpdesk, en hem uiteindelijk hebben verwijderd. Ik hoop toch dat er iets anders zal zijn, zeker omdat ik een licentie voor 3 computers heb gekocht voor 2 jaar :(
Toch zeer bedankt :)

Tuurlijk schermen de makers met zulke slogans, ze verkopen je liever de betaalde versie. Daar is ook niks mis mee hoor, maar als je zelf een beetje oplet voldoet de gratis versie net zo goed. Zelf heb ik al jaren geen virus gezien, afkloppen, maar het zou zomaar kunnen gebeuren. :o
Succes iig. :thumb:

Als ik me eigen niet vergis heeft mcafee suite een netwerkscanner aan boord. Deze optie is in negen van de tien gevallen een boosdoener op het gebied van netwerkverkeer.
Probeer die optie eens uit te schakelen om te kijken of dit helpt.

Weet je ook toevallig hoe je die uit kan zetten? Ik kan alleen de firewall van mc afee uit zetten, maar dat is ook niet zo veilig ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan