Mc Ender portal werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi iedereen,
Ik heb ik mijn survival wereld een ender portal staan. Als ik er doorheen loop kom ik gewoon in de Nether terecht. Als ik weer terug ga naar de normale wereld word er een portal op een hele andere plek gemaakt. Ik kan vanaf daar de weg niet terug vinden dus dan maar dood gaan. Als ik daar weer door de door mijn gemaakte portal loop kom ik wel weer op hetzelfde plekje in de nether terecht. Terug naar de normale wereld weer hetzelfde probleem. Ook Als ik de portal in de nether op een andere plek bouw blijf ik dit probleem houden. Ik wil wel graag gewoon terug komen in me huis. Heeft iemand dit ook (gehad) en weet diegene dan hoe die dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Hallo,

je titel klopt niet, je begint over een nether ipv van de the end?

Als je in the end moet je eerst de draak doden, nether word je meestal voor het portal dat hij genereert getped. Voor de rest als het "The End" isdan moet je die draak doden en dan krijg je zo'n ei ervan en kan je terug met dat portal dat hij daar dan maakt.

Succes en hopelijk genoeg info.

Iemand een oplossing?
En nog een heel klein vraagje. Ik zat dit filmpje te kijken en zag dit:
Naamloos.jpg

Je ziet onder in het aantal keer dat je nog kunt gebruiken. Welke mod/tweak is dat? Ik heb nu met succes inventory tweaks maar zie het daar niet bij staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan