Hoi iedereen,
zoals sommigen al wel weten heb ik een Bukkit server voor de gene die willen komen. Ik wil er heel graag Hunger Games (Survival Games) in. Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar het wil maar niet lukken. Ik heb veel gegoogled en tutorials gekeken. Het gaat om deze (nog niet afgemaakte) wereld:

Ik wil graag dat:
-je de server kan reloaden zodat alles er weer is.
-De kisten weer gevuld zijn met hetzelfe als het gereload is
-als het kan, players kunnen joinen met een command (zoals /hg join)
-Dat je 'geteleport' wordt naar een andere wereld. Dus niet in dezelfde map als survival.
-players direct joinen in de start positie
Ook wel makkelijk maar niet noodzakelijk:
-countdown
-als de countdown klaar is de lever automatisch overgaat (blokken omhoog)
Ik wil graag dat het in adventure mode gespeeld wordt zodat je niks kan slopen/plaatsen
Wil iemand mij duidelijk uitleggen of helpen met team viewer hoe dit moet?
Alvast bedankt
p.s. Als je interesse heb in de server, mag je komen. Het gaat alleen wel via LogMeIn Hamachi
zoals sommigen al wel weten heb ik een Bukkit server voor de gene die willen komen. Ik wil er heel graag Hunger Games (Survival Games) in. Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar het wil maar niet lukken. Ik heb veel gegoogled en tutorials gekeken. Het gaat om deze (nog niet afgemaakte) wereld:

Ik wil graag dat:
-je de server kan reloaden zodat alles er weer is.
-De kisten weer gevuld zijn met hetzelfe als het gereload is
-als het kan, players kunnen joinen met een command (zoals /hg join)
-Dat je 'geteleport' wordt naar een andere wereld. Dus niet in dezelfde map als survival.
-players direct joinen in de start positie
Ook wel makkelijk maar niet noodzakelijk:
-countdown
-als de countdown klaar is de lever automatisch overgaat (blokken omhoog)
Ik wil graag dat het in adventure mode gespeeld wordt zodat je niks kan slopen/plaatsen
Wil iemand mij duidelijk uitleggen of helpen met team viewer hoe dit moet?
Alvast bedankt
p.s. Als je interesse heb in de server, mag je komen. Het gaat alleen wel via LogMeIn Hamachi