MC Hunger Games plugin?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi iedereen,
zoals sommigen al wel weten heb ik een Bukkit server voor de gene die willen komen. Ik wil er heel graag Hunger Games (Survival Games) in. Ik ben hier al een tijdje mee bezig maar het wil maar niet lukken. Ik heb veel gegoogled en tutorials gekeken. Het gaat om deze (nog niet afgemaakte) wereld:
2013-03-08_16.46.55.jpg 2013-03-08_16.47.43.jpg

Ik wil graag dat:
-je de server kan reloaden zodat alles er weer is.
-De kisten weer gevuld zijn met hetzelfe als het gereload is
-als het kan, players kunnen joinen met een command (zoals /hg join)
-Dat je 'geteleport' wordt naar een andere wereld. Dus niet in dezelfde map als survival.
-players direct joinen in de start positie

Ook wel makkelijk maar niet noodzakelijk:
-countdown
-als de countdown klaar is de lever automatisch overgaat (blokken omhoog)

Ik wil graag dat het in adventure mode gespeeld wordt zodat je niks kan slopen/plaatsen
Wil iemand mij duidelijk uitleggen of helpen met team viewer hoe dit moet?

Alvast bedankt

p.s. Als je interesse heb in de server, mag je komen. Het gaat alleen wel via LogMeIn Hamachi

Heb m gedownload en kun je misschien uitleggen hoe je hem ingame moet installeren. Heb hem al wel in plugins gezet. De map staat er ook al

Hallo,

Je moet even /reload doen in de server dan pakt hij de plugin en kan er ook interacties mee doen.

Dat heb ik gedaan. Maar kan je een aparte map toevoegen, of moet je de map in de servermap hebben staan? En moet je ook een lobby hebben, of kan je die ook weglaten zodat players direct in de map spawnen

Gebruik de multiverse plugin zet je eigen map in de folder van je andere maps en typ ingame /mv import Worldname

Dan kun je ernaar toegaan door /mv tp worldname te typen

Bedankt kevin! ik kan nu teleporten naar de andere wereld!
Maar kan ik ook de instellingen van die wereld aanpassen? In de config file stond alleen maar de Survival wereld en niet de wereld die ik erbij heb gezet.

Verder wil ik ook nog vragen over hoe ik de Survival Games moet installeren. Met een duidelijke uitleg. Is het ook echt nodig om een lobby te maken? en moeten de players eerst naar de andere wereld teleporteren voordat ze kunnen spelen? of gebeurt dit automatich?

Ook heb ik nog problemen met wat andere plugins:
Als eerst Worldguard. In de console krijg ik deze error waardoor wordguard wordt disabled:
Hoe los ik dit op?
vraag.jpg

Als tweede: Ik gebruik de plugin Secure Chest [http://dev.bukkit.org/server-mods/secure-chests/]
Alles werkt perfect totdat ik de server afsluit. Als ik de server daarna weer opstart is alles verwijderd. Alles is dan gewoon weer open en het slot is eraf. Ik kan daarna wel gewoon weer een slot erop zetten maar dan gebeurt uiteindelijk weer hetzelfde.

Als laatst: EasySpawn [http://dev.bukkit.org/server-mods/easy-spawn/]
Ik kan gewoon /setspawn doen en als IK /spawn typ komt ik ook op de sawn terecht. Als andere players /spawn typen krijgen ze een error. Wat moet ik hier aan doen?

Alvast bedankt!

Kan iemand mij helpen? ik krijg alleen maar errors bij de SG plugin!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan