McAfe online back up ,abonnemet vervallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lies120

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
Goede dag,

op 18/07/2010 nam ik een abonnement op de online back up van McAfee.
dat werkt zeer goed tot gisterenavond, de back up niet wou starten ,tenzij ik men abonnement zou hernieuwen
ik heb een betaling gedaan voor een jaar.49,95 euro.
fout melding account error10

weet iemand raad

bedankt

Er is dus iets fout bij mcaffee. Dus de klantenservice bellen en vragen naar een oplossing

betalen

van Mcafee een oplossing gekregen, door eerst men product te verwijderen, een nieuw paswoord te kiezen en weer het product installeren.
Dat lukt prima ;maar bij het configureren van de software ,start de back up met melding dat men abonnement is verlopen.
ik snap er niets van men abonnement is nog ruim 11 maand geldigi

je hebt dus laatst betaald voor een nieuw abbonnement?
Waar zo? site van mcafee?
Heb je toen een code oid ontvangen.
Je zult het toch moeten oplossen met de klantenservice van mcafee.
Als je het niets vind het pakket, dan kun je binnen 30 dagen opzeggen en je geld terug krijgen van mcafee

het is een totaal nieuw abonnement die op 17/07/2010 gekocht is via de site
tot 29/07/2010 normaal werkte

alleen een bevestiging gekregen van mijn bestelling een licentie code niet ontvangen

Meestal moet je een sleutel hebben en een account aanmaken. Daar worden jouw gegevens opgeslagen dus voor de klantenservice moet het helemaal geen probleem zijn. Als jij opnieuw moet installeren zul je toch een sleutel moeten hebben.

Waarom heb je gekozen voor online back-up? Externe HDD's zijn goedkoop en er is een keur aan software (freeware) en betaald o.a Ghost 14.0.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan