McAfee Firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardovw

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Berichten
257
Beste mensen,

Ik heb McAfee Firewall en ik krijg echt heel veel block meldingen zoals deze... die krijg ik zo'n 15 keer per uur minstens.... iemand een idee?

-----------------------------------------------------------------
McAfee Firewall blocked an incoming UDP packet. The remote address associated with the traffic was 64.4.12.201. The remote port was 7001 [RealAudio]. The local port on your PC was 1238 [ephemeral]. The network adapter for the traffic was "Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC".

The binary data contained in the packet was "00 c1 26 0b d5 e9 00 01 36 02 e4 77 08 00 45 00 00 30 b6 3f 00 00 32 11 c3 a3 40 04 0c c9 c0 a8 01 65 1b 59 04 d6 00 1c 00 00 02 02 45 e7 94 20 0f 45 41 38 41 31 41 31 41 31 00 00 00 00 00 00 ".
-------------------------------------------------------------------

Alvast bedankt..... :thumb:
 
Tja, ik ga je proberen te helpen maar twijfel zelf een beetje. Ik weet dat Firewalls soms een beetje paniekerig reageren om een pakketje informatie dat op je PC binnenkomt. Ook al is dit gewoon een onschuldig pakettje wat nodig is voor de communicatie. Ik heb het ook wel eens met mijn Norton Firewall. Ik kan dan op "details"klikken en krijg daar dan de mededeling dat er ook niets aan de hand kan zijn. Maar, ik kan me voorstellen dat het erg irritant is. Even een vraagje....Is het een legaal pakket wat je hebt. Zo ja, dan heeft Mac Affee een hele goede helpdesk weet ik nog vanuit het verleden.
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.


Raymond
 
Bedankt...... helaas kan ik geen aanspraak maken op hun helpdesk :D als je begrijpt wat ik bedoel. Ja als het verder niks ernstigs is dan vind ik het niet erg. Maar ik dacht dat het misschien iets verkeerds betekende omdat mijn pc ook verschrikkelijk sloom wordt...

Toch bedankt
 
Persoonlijk zou ik kiezen voor Norton. Er zijn ook zat gratis Firewalls die ontzettend goed zijn.
- Zone Alarm
- Sygate
- Kerio

Norton is over het algemeen wat gebruiksvriendelijker en ik vind hem ook rustig zijn werk doen zonder steeds vervelende waarschuwingen. Dit is alleen in het begin. Zone Alarm heb ik ook gehad. werkt ook echt fijn.
kijk maar wat je er mee doet.
Test voor de zekerheid je Firewall eens. Dat kan op www.grc.com en bij Symantec op:

http://security.symantec.com/sscv6/home.asp?j=1&langid=ie&venid=sym&plfid=23&pkj=HUWOFCVMHEHPZGAKFLY
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan