McAfee installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlecVanNoten

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Ik heb zojuist McAfee aangeschaft via internet en op m'n laptop gezet met 1.8Ghz processor.

Nu, alles is in orde en werkt perfect.
Toch heb ik problemen, sinds de installatie (en de heropstarts) werkt alles supertraag, ik krijg ook altijd meldingen van het programma dat er sommige delen niet ingeschakeld zijn en heb al verscheidenen keren op 'herstellen' gedrukt.

Ik heb McAfee Internet Security Suite. Alles is up-to-date.

Iemand raad daarmee.
Ik heb m'n pc al 3 à 4 keer heropgestart.

Alec

Als je even helpmij had geraadpleegd voordat je hem binnen had gehaald,het is bekend dat McAffee en Norton je systeem vertragen!
Ik zou overstappen op Avast,een goed programma en licht voor het systeem.

En het blijkt nu ook niet geschikt voor Vista........info_Security.nl

Door Redactie op dinsdag 30 januari 2007 12:55
Gebruikers van AVG en McAfee software zijn gewaarschuwd dat niet alle programma's goed samenwerken met Windows Vista. In het geval van AVG gaat het om de Firewall en Anti-spyware oplossingen die het niet doen op Microsoft's nieuwste besturingssysteem. Volgens Larry Bridwell van AVG werkt men nog met Microsoft samen om de problemen op te lossen. In de tussentijd wordt gebruikers aangeraden om de ingebouwde Windows Firewall te gebruiken.

Ook McAfee is nog niet helemaal "Vista ready". Deze gebruiker van McAfee ViruScan 2006 10.0 kreeg tijdens het installeren de melding dat zijn software niet compatible was, een behoorlijke teleurstelling, aangezien de beveiliger had gezegd dat McAfee VirusScan Enterprise 8.5 wel werkt

Laatst bewerkt:
Laat mcafee alle hardeschijven scannen vermoedelijk ergens spyware of virus in zitten. Ook is het zo dat mcafee, na istalatie de hele hd gaat scannen. Dit probeerd die zo veel mogelijk te doen in de achtergrond. Zorg er voor dat je je laptop een nachtje aan laat staan zodat die de tijd krijgt om die scan af te maken.

Groetjes Erik Rothuis

even voor de duidelijkhied, ik heb Windows XP Home Edition SP2.

Ik ben hem nu aan het scannen, dit verloopt vlotjes, is zien hoe het zit na de scan.
Ik had ook al computer onderhouden gedaan en dit had mijn HD van 8 gig ontdaan.
Groeten

Je gebruikt er tog ook niet nog een ander virusprogramma bij? Na een tijdje gaat hij wel sneller, dat is altijd zo net na de installatie.

Na een tijdje gaat hij wel sneller, dat is altijd zo net na de installatie.

Dit komt omdat mcafee na instalatie eerst zelfstandig een compleete systeem scan doet op de achtergrond. Als die afgerond is, is de pc weer net zo snel als die was voordat mcafee geinstaleerd werdt.

Groetjes Erik Rothuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan