McAfee installeren, incompatible software krijg ik niet weg!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vero
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vero

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Hallo.

Bij installeren van McAfee Internet Security 2009 krijg ik steeds de melding dat ik incompatible software moet verwijderen terwijl ik deze al verwijderd heb. Het gaat om "Spy sweeper with antivirus", onderdeel van Hitman pro. Dit heb ik compleet verwijderd, maar de melding blijft. Ik ben al een paar dagen aan het prutsen (info krijgen via de klantenservice van McAfee lukt maar niet, heb vandaag 3 uur lang pogingen gedaan om tot een chatsessie te komen!) en aangezien vandaag inmiddels m'n licentie afloopt begin ik 'm toch wel te knijpen... Hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Thanks voor je snelle reactie. Ik heb de tekst gelezen waar je naar verwees, maar je hebt hier te maken met een redelijke computer leek dus het is me niet helemaal duidelijk wat ik nou precies zou moeten doen....sorry :confused: Die andere optie heb ik ook ff naar gekeken, maar wat haalt dat dan precies allemaal weg? Niet dat ik straks vanalles kwijt ben....

nee met cleaner zou je het eerst kunnen proberen.
na je verwijdering van die spysweeper is er denk ik nog eat blijven "hangen"

download ccleaner en start het op.
dan zie je links in scherm:register(blauwe blokjes)
klik daarop en onder in scherm staat:scan naar problemen.
doe dat en laat hem scannen.
na scanning klaar klik dan op :herstel geselecteerde problemen.
volg de stappen.

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Ben er bijna klaar mee, maar nu krijg ik de volgende vraag: wilt u de wijzigingen die u aanbrengt in het register opslaan in een backup bestand?
Moet ik dit doen of juist niet omdat dan nog niet al die spy sweeper meuk van m'n computer is?

Helaas, de melding blijft 't zelfde...pffff. Hou 't voor vandaag voor gezien, anders gaat m'n laptop hier dadelijk van 8 hoog naar beneden :evil:
Fijne feestdagen :)

Ja heb ik ook geprobeerd maar krijg melding dat hij bestand met Hkey niet kan vinden. Kreeg ook elders 't advies dat ik Revouninstaller moest proberen. Heb jij hier ervaring mee?

Nou het is opgelost hoor! Ik heb idd Spy Sweeper opnieuw geinstalleerd en daarna met RevoUninstaller er succesvol afgehaald. Als je revo hebt geinstalleerd krijg je automatisch een overzicht met wat er allemaal op je computer staat. Als je bij de desbetreffende software kiest voor "gevorderd" verwijderen dan is ook echt alles er netjes af.....
Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan