McAfee Internet Security Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

Civie

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Ik heb enige tijd geleden McAfee ISC 7 aangeschaft via Slim.nl (school, korting) maar ik kan niet registreren voor de updates. Mijn laptop is nu in groot gevaar, want ik heb hem nodig voor school. Elke keer dat ik de laptop opstart komt er een 'Please register your product' scherm tevoorschijn en dan moet ik het weer doen. Probleem: als ik mijn gegevens invoer (naam, wachtwoord, e-mailadres) dan loopt 'ie vast op het moment dat 'ie verbinding maakt met de McAfee Server en wil registreren. Ik heb al contact opgenomen met McAfee, alleen dat heeft me geen *** geholpen.

Het lijkt erop of McAfee geen verbinding met de servers van McAfee kan maken om het product te registreren.
Daarom een paar vraagjes:

- verder kan je wel zonder problemen op het internet?
- kan je bij een scherm komen waar je instellingen voor het verbinding maken met de server(s) kan wijzigen?
- zie je iets van proxy server?
- heb je nog een andere firewall geinstalleerd een aanstaan?

- JA
- Ik zou het eigenlijk niet zo weten...
- Ik heb een directe verbinding, bedoel je de proxy-server van McAfee?
- Wel, die van Windows, die staat uit (hoop ik)

Loopt jouw eigen pc vast of heb je het idee dat het te maken heeft met de servers van McAfee?

Wat je sowieso kan proberen:

McAfee compleet verwijderen via dit tooltje en daarna dit draaien:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

En hierna McAfee weer opnieuw installeren en opnieuw proberen.

Succes!:thumb:

Wel, ik kwam verder dan 'normaal'.
Hij gaf nu 'Processing Request' aan.
Toen liep ALLEEN de product setup vast. Het scherm van deze applicatie wordt helemaal wit. Alleen de omringende balken blijven normaal.

De rest van de installatie verliep wel goed?

Want ik begin het idee te krijgen dat de setup / het installatiebestand van McAfee niet meer '' goed is ''.

Okay.
Reply 1: Ik kan het wel installeren en gebruiken, maar niet registreren. Daardoor kan ik ook niet updaten.
Reply 2: Dat gaat eigenlijk niet op voor mij. Ik heb het online gekocht & gedownload, en die kan ik niet selecteren. Ook staat er in de lijst geen Security Center tussen.
Wat suggereren jullie nog meer?

Heb je wel eerst je oude virusscanner etc. verwijderd?

Ik zou even contact opnemen met McAfee hierover, is misschien handiger, voordat we nog meer proberen.
Misschien heeft het ook wel iets te maken met de korting die je hebt bij het kopen van McAfee ISC.

hetzelfde

ik zit met precies hetzelfde probleem, de registratie van Mcafee security center loopt muurvast. De helpdesk van MCafee heeft geen goede oplossing aangeboden.

Welke oplossing dragen ze aan dan ?

registratieproblemen MCafee

De helpdesk stuurt een patch (batchfile) waarmee een aantal registry settings van internet explorer worden gewijzigd. Deze patch werkt helaas niet.
Op het forum van Mcafee.com zitten veel gebruikers met hetzelfde probleem en daar komen de programmeurs van MCafee ook niet met een oplossing.
Er moeten erg veel gebruikers zijn die met dit probleem zitten.

Tja, vervelend maar ik zou zo ook geen oplossing weten...........en als ze het bij McAfee ook al niet voor elkaar krijgen......:(

Ik zou dan even wachten en of McAfee houden of tijdelijk een ander programma nemen ( AVG of Avast als gratis programma's bijvoorbeeld ) en verder het forum van McAfee goed in de gaten houden of er al updates, patches of andere oplossingen zijn.
Succes!:thumb:

Heel storend!

Op de McAfee-site is het angstvallig stil, althans, ik kan het probleem niet vinden. Ik heb net een paar dagen mijn nieuwe pc met 36 maanden McAfee, maar de lol is er snel vanaf als ik het product niet kan registereren. Hetzelfde probleem ontstaat: de window wordt helemaal wit(de randen zijn wel gekleurd) en de computer loopt vast. Zou het met Vista te maken kunnen hebben?
Enige contactinformatie op de site ontbreekt. Aan de eerste poster: weet je nog met wie je hebt gebeld/gemaild? Ik ga vandaag eens actie ondernemen. Dank voor het melden van het probleem trouwens, weet ik dat ik niet de enige ben :thumb:

Groet!

Laatst bewerkt:
Activering gelukt na uitvoeren van deze handelingen.

Ik had hetzelde probleem met mijn activering. Op een engelstalige website las ik de oplossing.

Open je taakbeheer.
Selecteer alle processen die beginnen met mc.
Beëindig deze processen.
Ga nu naar C:\Program Files\McAfee\MSC\mcregist.exe
Doorloop de handelingen en registreer het product.
Na het registreren opnieuw opstarten.

Bij mij werkte het.
Suc6:thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan