McAfee Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Omdat ik de indruk kreeg dat McAfee Internet Security veel beveiligingen voor mijn PC zou kunnen hebben heb ik gisteren besloten dit programma te installeren. Nadat ik dat gedaan had bleek vandaag ineens dat ik geen e-mail kon ophalen. Het programma Microsoft Outlook 2003 kwam met de melding dat de servernaam niet op het netwerk gevonden kon worden. Ik ben toen in contact getreden met Casema Snelhelp die mij aangaf dat het probleem waarschijnlijk wordt veroorzaakt door een antivirusprogramma. Nadat ik het McAfee antivirusprogramma had geuninstalled leken de problemen met mijn e-mail voorbij. Daarna heb ik nog wel een McAfee antivirus geinstalleerd maar het is vreemd dat het programma McAfee Internet Security kennelijk de problemen had veroorzaakt. Is er iemand die hier het fijne van weet?
 
Het internet security gedeelte geeft aan dat er ook een Firewall inzit.
Deze blokkeert de toegang van je Outlook (en andere applicaties) tot het internet.

Wanneer je dus Outlook rechten geeft in je firewall zou alles in orde moeten zijn.
 
mcafee zuigt als ik jou was dan zou ik als virusscanner nod32 gebruiken en als firewall sygate

zijn allbei lichte programma's en ik heb daar nog nooit problemen mee ghad maar wel met mcafee
 
Geplaatst door hardcoregamer
mcafee zuigt als ik jou was dan zou ik als virusscanner nod32 gebruiken en als firewall sygate

zijn allbei lichte programma's en ik heb daar nog nooit problemen mee ghad maar wel met mcafee

Dus als jij er problemen mee hebt is het gelijk een zuigprogramma? Tja daar kan ik het niet mee eens zijn. 200 pc's met mcafee en geen problemen....wellicht je eigen fout ;)
 
Vastgesteld is dat ik na een uninstall van McAfee Privacy Service geen problemen meer tegenkom bij mijn e-mailverwerking. Het is vreemd dat dit onderdeel kennelijk voor de problemen zorgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan