McAfee Internet suite 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb zopas de McAfee internet suite 2007 gekocht waar op de doos staat vista compatible, de CD werkt niet op windows vista , er komt melding is niet compatible met uw systeem.

Ik bezit windows vista 64 bits, de helpdesk nr in Belgie werkt niet.

Weet er iemand een oplossing of kan er iemand bellen in Nederland of deze software compatible is met vista 64 bit en misschien is het weer een blunder op de verpakking.

NR is Nederland 020 504 0586 , ik kan niet bellen vanuit Belgie.

Danku

NR is Nederland 020 504 0586 , ik kan niet bellen vanuit Belgie.
Vanuit belgië 031 20 504 0586 zou ook vanuit België moeten werken.

schandalig

Ik heb info genomen en het programma werkt NIET op vista 64bit terwijl er op de doos staat vista compatible, dus geen mcfae internet security 2007 kopen !!! de verpakking is vals, het kan niet werken alsook niet voor de helpdesk !

ja

Ik heb dit gedaan en heb zelf deze avond naar de winkel geweest, deze versie die ik bezit is wel 32bit vista comp maar niet voor de 64bit, ps op vele software dozen staat nu vista compatible maar niet als dit voor de 32 en 64bit zijn.

Ik krijg mijn geld niet terug , weet je soms waar ik een freeware kan downloaden van een degelijke antivirus voor vista 64bit ???

cool

cool die gratis antivirus en het werkt op VISTA 64 BIT !!! eureka !!

Bedankt ! :thumb:

extra vraagje

Bevat die antivirus ook een firewall ? of moet ik afzonderlijk zone alarm laden ?

Nog even over avast!

Vergeet niet om bij Geinstaleerde Diensten nog even de Gevoeligheid op Hoog in te Stellen (avast! Beschermingsconsole)... zoals....Web Schid/ Standaard Schild /P2P Schild........

supernova<:shocked:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan