McAfee Internetsecuritysuite 2005 7.0 wil niet goed installeren :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
ik had tot voor kort een engelse versie van Mcafee virusscan en firewall. Tot ik gisteren de nederlandse Internetsecuritysuite 2005 kreeg. vandaag ging ik die installeren. ik heb eerste de oude versies volledig verwijdert. Vervolgens heb ik de nieuwe versie geinstalleerd. Dat ging allemaal goed. uiteindelijk moest ik de pc opnieuw opstarten. toen ie was opgestart kreeg ik gelijk een foutmelding, dat Active Shield o.i.d niet was geinstalleerd en dat ik die opnieuw moest installeren. dus: er zouden onderdelen ontbreken. daaronder stond: als u windows in veilige modus heb opgestart, start dan op in standaart modus. nou ik snapte er niks van, en heb vervolgens de hele securitysuite opnieuw geinstalleerd. toen ik weer opnieuw opstarte, kreeg ik alsnog dezelfde foutmelding!! toen heb ik met veel moeite alles er weer afgegooid, enm later weer opnieuw geinstalleerd. vervolgens kreeg ik WEER:mad: :mad: diezelfde foutmelding!! nou, toen heb ik het eraf gehaald en gelaten hoewel er nu nog steeds een aantal bestanden opstaan die ik niet weg kan krijgen. maar ik snap het probleem dus niet!! het is een legale versie, gewoon helemaal nieuw op cd! kan aub iemand mij uitleggen wat hier het probleem is??? want ik zit nu dus zonder antivirus(!!) en met alleen de windows firewall!!!!!!!!!!

Dit probleem had ik ook.

ga es naar start dan naar uitvoeren type dan in 'msconfig' ga dan naar tapblad services en kijk dan of alle mc afee services zijn aagevinkt instaleer hem dan opnieuw en kijk of ie dan werkt

suces ;)

Geplaatst door Lisje1987
een foutmelding, dat Active Shield o.i.d niet was geinstalleerd en dat ik die opnieuw moest installeren
Als je de foutmelding even letterlijk en volledig weergeeft, kunnen we je makkelijker helpen.

Of probeer het McAfee Answer Center: http://ts.mcafeehelp.com/

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan