Mcafee met Prevx?

Status
Niet open voor verdere reacties.

saturday

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Hallo,

Ik heb gehoord van de ´antivirus´ Prevx, en ook dat je deze met een andere antivirus kan combineren, zo staat op de website van Prevx:

Prevx 3.0 was built with compatibility in mind - therefore you could safely run Prevx 3.0 alone, but there's really no reason why you couldn't also run another security program alongside if you wished, which gives a deeper and more layered overall protection.

Mijn vraag is nu, kan ik Mcafee combineren met Prevx, omdat je natuurlijk normaal gesproken geen 2 antivirussen kan laten draaien.

Gr

Hoi saturday,

Ik ben zelf niet bekend met de software van Prevx. Maar het is altijd beter om een goed antivirus/security programma op je computer te installeren in plaats van twee halve. Ze kunnen elkaar gaan tegen werken met alle gevolgen van dien. Er staat dat Prevx met andere antivirus software pakketten overweg kan. Het is alleen niet bekend op McAfee overweg kan met andere antivirus software pakketten. Als het mogelijk is om bij Prevx een gratis trial te downloaden dan kan je het altijd proberen. Anders zou ik het geld besteden aan een goed pakket zoals internet security of total security.

Met vriendelijke groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan