Mcafee of Symantec

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik wil voor me pc een virusscanner kopen + firewall.

Ik wil wel persee Symantec of Mcafee

Welke van deze 2 raden jullie mij aan?

Alvast Bedankt

mvg

Daar heeft hij natuurlijk niets aan. Ben ook zeker geen fan van deze twee maar een kleine onderbouwing is dan wel handig om erbij te vermelden.

Zelf vindt ik beide vaak een grote aanslag doen op je systeem en er zijn betere scanners te vinden zoals NOD32 ook gebruikt deze wel aardig wat systeem bronnen maar vertaagt het systeem niet merkbaar.

Zelf gebruik ik al jaren met veel plezier AVG. Is gratis en doet wat het moet doen.

Waarom wil je alleen Mcafee of Symantec hebben. Is misschien handig om even een korte uitleg te geven waarom je alleen 1 van deze wilt gebruiken.

Laatst bewerkt:
Waarom per sé Symantec of MCAffee? er zijn zo veel paketten die meer waar voor hun geld zijn dan net die 2.

Nuja, als je toch per se 1 van die 2 wilt, ik zou eerst eens een trail proberen van Norton, en achteraf verwijder je die, en installeer dan McAffee, en overweeg dan wat jijzelf het fijnste vind om mee te werken en je pc te beveiligen :)

Daar heeft hij natuurlijk niets aan. Ben ook zeker geen fan van deze twee maar een kleine onderbouwing is dan wel handig om erbij te vermelden.

Welke van deze 2 raden jullie mij aan?
Dit was/is zijn vraag, en ik raad geen van twee aan, lijkt mij duidelijk.
Het was geen vraag van; welke is de beste en waarom. :)

Mcafee omdat me pa die heeft gekocht een tijdje geleden en hij mag 2 pc op installeren maar ik kan moeilijk aan hem vragen of die goed is, omdat hij nooit iets download ofzo dus hij heeft eigenlijk nooit te maken met virrussen of iets dergelijks . En ik had een keer me pc naar een computer maker gebracht en toen ik hem terrug had stond er opeens symtanec op. Maar ik weet niet welke van deze 2 beter is. Ik denk zelf dat ik morgen is mcafee op ga installeren.

mvg

Laatst bewerkt:
Ik ben McAfee fan (al vreet die iets meer geheugen).
Norton (symantec) komt er bij mij niet in. Is een virus op zich. (persoonlijke mening)

Maar waarom blind staren op 2 verschillende scanners?
Kaspersky, Nod32, Avast,.... er zijn er zoveel.

Neem een trail of proef versie van de scanner van jou keuze, en oordeel zelf wat je de beste lijkt / vind.

En ik heb Symantec (Norton 2008) en die bevalt prima. :thumb:
Start sneller op dan vorige versies en vertraagt minder. Pakt ook letterlijk alles. Echt nooit een worm, virus of trojan binnengekregen (bedoel ook de oudere versies). Wie kan dat met een free product zeggen?

Laatst bewerkt:
Ik. Zolang als we hier internet hebben, gebruik ik hier al Avast!. Bij 1 van de 2 laptopjes was een 90-dagen trial van Norton meegeleverd, maar dat was een drama. Toen meteen overgestapt op Avast op aanraden van een kennis. Nooit problemen, alles wordt ertussenuit gevist.

Ik heb Nod32 de volle versie:D van antivirus:D

Firewall zat er niet bij, maarja die zit ook al standaard 1 van windows firewall:D

ik heb nu een goeie keuze gemaakt met Eset Nod32 3.0.650 antivirus tog?

kan het zijn, dat door nod32 utorrent langzamer downloaden??

mvg

Als ik jou iets zou aanraden zou ik McAfee doen

Dat omdat Symantec (Norton) helemaal paranoya wordt zelfs als er een mini virus binnen komt. Ik heb zelf McAfee en die venietigt virussen automatisch en meldt hier niks over, tenzij je je harde schijf scant.

Bedankt voor je info, maar ik heb nu Nod32 en daar ben ik uitermate tevreden over

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan