McAfee verlengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
905
Hallo allemaal,

Ik wil mijn McAfee Virusscan verlengen. Maar nu kom ik het volgende tegen (http://download.mcafee.com/nl/upgradeCenter/vs9_upgrade_8x.asp?id=dat_renewal) Ik zit te twijfelen. Maar........ zit er bij die aanbieding van McAfee Internet Security, zit daar dan ook een jaarabonnement bij? Want ik wil niet dat ik dan straks alleen met de software zit en zonder abonnement. Graag advies over welke ik moet kiezen. Als er inderdaad een jaarabo bij zit, en ook bij die upgrade naar versie 9.0, dan is dit mijn verlanglijstje:
  1. McAfee Internet Security
  2. Upgrade naar versie 9.0
  3. Jaarabo verlengen
  4. DAT's verlengen
    [/list=1]
    Graag advies, Joren 007
 
Ik gebruik McAfee meestal 2 jaar voordat ik een nieuwe koop.
Een virusscan 9.0 home edition (1 pc) kost € 40,-
Is voor 1 jaar (maar ik doe er 2 jaar mee).

De prof editie (2 pc's) kost ongeveer € 50,-
Ik praat hier over nieuwe cd-roms en niet de upgrade download.
 
maar zit bij de linkdie ik bedoel bij alle een jaarabonemment? dus bij die Internet Security staat; Aanbiedeing. Maar heb ik dan niet alleen de software, maar ook een jaarabonnemment?
 
Phoe, ik kan dat niet uit de info op de site halen.
Denk dat je het beste dan even kunt mailen naar ze.
 
hallo allemaal,
ik heb gisteren een nieuw computer gekocht en nou weet ik niet hoe ik mijn huidige mcafee abonnement erop kan zetten, kan iemand mij raad geven? hij geeft nu aan dat de antivirus maar 60 dagen actief is terwijl ik in februari mijn abonnement hebt verlengd.
 
Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan