Opgelost McAfee verwijderen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

JanBG

Verenigingslid
Lid geworden
30 aug 2017
Hallo,

Ik wil McAfee van mijn computer verwijderen, maar dat lukt helaas niet. Heb automatisch verlengen uitgeschakeld, maar abonnement loopt nog wel door tot april 2025.
Als ik via het configuratiescherm --> apps verwijderen dit probeer, krijg ik de mededeling "Navigatie naar de webpagina geannuleerd". De McAfee tool "Removing McAfee Products" draait nu al een uurtje of twee, maar schiet geen meter op.
Moet ik wachten tot einde abonnement of is er een andere methode?

Op de link van internet die ik niet geven mag, staat een zeer uitgebreide werkwijze om dit uit te voeren. Daarom hier een deel van de tekst. Kun je proberen...

De Super Administrator-account inschakelen
  1. Open een opdrachtprompt als Administrator:
    1. Klik op Start en typ in het zoekveld cmd.exe.
    2. Klik in de zoekresultaten met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  2. Typ op de prompt de volgende opdracht en druk op Enter:

net user administrator /active:yes
  3. Sluit de opdrachtprompt.
  4. Druk de toetsen Ctrl+Alt+Del tegelijk in.
  5. Klik op Afmelden of Afmelden om Windows af te melden.
  6. Klik op het aanmeldingsscherm op de Administrator account en meld u aan. Het kan langer dan normaal duren om het aanmeldingsproces te voltooien.
  7. Probeer uw McAfee-software opnieuw te verwijderen met behulp van optie 1 of optie 2 (hierboven).
BELANGRIJK: Als het verwijderen gelukt is, volg dan de onderstaande stappen om de Super Administrator account uit te schakelen. Als u uw McAfee-software nog steeds niet kunt verwijderen, neem dan contact op met de klantenservice.

De Super Administrator-account uitschakelen
  1. Druk de toetsen Ctrl+Alt+Del tegelijk in.
  2. Klik op Uitloggen of Aanmelden om de Super Administrator account af te sluiten.
  3. Meld u aan met uw gebruikelijke account.
  4. Open een opdrachtprompt als Administrator:
    1. Klik op Start en typ in het zoekveld cmd.exe.
    2. Klik in de zoekresultaten met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  5. Typ op de prompt de volgende opdracht en druk op Enter:

net user administrator /active:no
  6. Sluit de opdrachtprompt.
De Super Administrator account is nu uitgeschakeld.

Naar ik lees en begrijp moet je het abonnement eerst opzeggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan