McAfee virusscan installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Een vraagje aan de deskundigen, hoe krijg je in het windowsregister de sleutel van mcAfeevirusscan eruit?? Ik wil mijn mcafee weer installeren, maar dat lukt me niet, vanwege waarschijnlijk omdat ik al eerder dit heb geinstalleerd en vervolgens na een maand weer heb verwijderd. In het register zit iets wat is blijven hangen en waardoor ik nu mcAfee niet kan installeren. Of moet ik nu eerst mijn pc helemaal terug zetten naar het begin?? Maar dan moet ik alle programma's er weer opzetten.. Wie heeft er een oplossing.
Ik gebruik mcAfee virusscan 9.0 versie.

gezina zei:
Misschien nog even de resten verwijderen met Ccleaner + uitleg.

Helaas heeft niks geholpen. Het installeren is wel goed gegaan, maar als je de virusscan gaat updaten op datfiles gaat het mis. Hij vraagt dan om een regestratie middels een mailadres en als ik dat doe dan geeft hij aan dat het mailadres ongeldig is of al in gebruik is. Snap er niks van. je moet toch gewoon na deinstalleren de boel weer kunnen installeren of heb ik nou mis. Oo jaa de securuty center daar vraagt hij ook iedere keer om. Wie gebruikt ook mcAfee Virusscan 9.0 en heeft hier ervaringen mee???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan