McAfee wil niet installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter robn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

robn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Hallo,

ik heb McAfee Internet Security Suite aangeschaft, CD met 3 installaties.
Op de Desktop probleemloss geinstalleerd, maar op mijn laptop wil het niet lukken. McAfee Helpdesk heeft ook geeen oplossing.
Heb eerst de 2009 versie verwijderd met Confog-Software-Verwijderen en vervoolgens de MCR removal tool gedraaid. Alles lijkt verdwenen.
Instalaatie begint met compatibiliteitscheck, dan scan, en dan downloaden / uitpakken software (optiesw vanaf Internet en vanaf CD beide geprobeerd).
Bij installatie de melding "mislukt" bij alle onderdelen van ICS.

Werk met XP SP3. Geen andere virusscanner aanwezig. Windows Firewall uitgeschakeld, helpt ook niet.

Wie heeft de gouden tip ??

1) heb je, nadat je het removal tool hebt laten draaien, eerst de computer opnieuw opgestart voor de nieuwe installatie?

2) Is het CD speler in de laptop wel nog goed? Zet anders alle bestanden van de CD op een USB stick. Installeer dan van USB...

3) Zet op de laptop WLAN uit en probeer McAfee geïnstalleerd te krijgen. Ik dacht dat een van de laatste handelingen dan het online activeren is nadat McAfee is geïnstalleerd.

4) Is je harde schijf nog goed? Voer ees een scandisk uit via eigenschappen van je harde schijf, tab extra, alle 2 opties aanvinken.

succes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan