McAfee zet boel vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

postiljohn

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2005
Onlangs McAfee InternetSecuritySuite 7.0 geïnstalleerd. Vanaf dat moment zit mijn pc om de paar minuten een paar seconden vast. Erg irritant, want dan kan ik telkens even niks doen. In mijn omgeving zijn er meer die daar last van hebben, dus 't zal niet aan mijn pc liggen. Een oplossing kan zijn om het weer van mijn schijf te halen, maar daar heb ik 't niet voor gekocht. Andere oplossingen???

Laatst bewerkt:
Erg vreemd gebruik zelf ook McAffee al jaren en ook bij de laatste versie geen problemen. Misschien zit er nog oude rotzooi op van Mac. of Norton etc.??

Dit zijn de systeemeisen:

System Requirements:

CD-ROM Drive
Microsoft Windows XP Home, XP Pro, 2000 Pro, ME, 98
Internet Explorer 5.5 or higher
32 MB RAM
71 MB Hard Disk Space
Pentium 100 MHz or higher processor
Internet Access is required for some features

Misschien dat het hier aan ligt. Ze vallen wel mee dus waarschijnlijk niet, maar controleren kan altijd.

PJneim begon over andere antivirusprogramma's, dus vandaar deze vraag: Wat was je vorige virusscanner (of security suite).

Met de systeemvereisten zit het wel snor. Mijn vorige prog was die van Norton.

Welke norton?
Er zijn er namelijk zoveelL
- Jaartal?
- Antivirus, Systemworks, Internet Security?

Opgelost (ten dele)

Door vakantie een beetje late reactie, maar het probleem lijkt opgelost en komt niet door McAfee maar door MSN Messenger 7.0 (plus) dat ik toevallig gelijktijdig had geïnstalleerd met de virusscanner. Het probleem is er dus eigenlijk nog wel, maar alleen als ik msn. Als ik Messenger compleet afsluit is het over. Daar kan ik nog wel mee leven:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan