McAfee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
Ik gebruik nu sinds een paar dagen een computer waarop McAfee Internet Security 5 op geïnstalleerd staat.
Ik ben ondertussen begrepen dat ik elke keer bij het opstarten zal moeten 'inloggen' om met de computer te kunnen werken, of toch zeker om het net op te kunnen (heb het geprobeerd zonder en het ging niet).

Maar ik zit nu toch met 2 dingen die ik mij afvraag.

Ten eerste:
Ik mail vooral via het internet zelf, via Yahoo! Mail. Om adressen te selecteren waar je naar wil verzenden open je de lijst waar die in staan in een soort pop-up window, dat zonder problemen opent. Ik selecteer de adressen waarnaar ik wil zenden, maar als ik dan kies om ze in te voegen in het bericht (bij de bestemmelingen/To zogegezegd), doet mijn browser (Opera 7.11) wel wat, maar dan wordt het pop-up schermpje wit, doet de browser verder niks en staan er ook geen adressen boven het bericht.
Dat is best lastig. Heeft dat misschien te maken met McAfee Internet Security? Kan dat opgelost/vermeden worden?

Ten tweede:
In McAfee Internet Security zou een VirusScan moeten zitten, ik vind die alleen niet . Ik vind dat persoonlijk nogal dom (vooral van mijzelf), maar weet misschien iemand waar ik die kan vinden in het programma en aan de praat kan krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan