mcafee

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Hallo,

ik wil jullie mening graag weten.
ik weet dat er al een hoop over geschreven is maar toch.

ik heb momenteel norton 2005.
ik weet dat norton veel van je systeemeisen vreet.

nu speel ik wel eens een spelletje wat af en toe (dus niet altijd) schokkerig loopt.
zou dit te verhelpen zijn als ik norton vervang door mcafee.

weten jullie of mcafee ook veel van je systeem vreet of valt dat wel mee?
en als dat een stuk minder is is dan de kans groter dat het spelletje (fear) een stuk beter loopt?
 
McAfee is minder zwaar als Norton, maar voordat je McAfee gaat installeren, wel zorgen dat Norton compleet weg is (met behulp van het verwijdertooltje van Symantec).
Anders kan je grote problemen krijgen;)

Als je een virusscanner wil die helemaal weinig geheugen gebruikt zou ik gaan voor Avast. Deze gebruikt heel weinig geheugen:)
 
is avast echt net zo goed dan.
zijn ze ook snel met de nieuwe virus definities e.d.
ben altijd een beetje huiverig voor freeware programma's
 
snel en goed en weinig aanwezig snelle updates dan moet je bij Nod32 zijn.
 
maar wat denken jullie,

zal het spelletje beter kunnen gaan lopen als ik norton verwijder en avast er op zet?
 
Je zou natuurlijk ook even kunnen proberen om tijdens het spelen van het spel Norton uit te schakelen. (Wel internetverbinding even uitschakelen!!) Merk je verbetering weet je tenminste zeker dat het alleen aan Norton ligt en niet aan je totale pc.

Succes gkesler
 
IDD gkester zat ik ook net aan te denken.

Ik heb ook norton en heb nergens problemen mee met spellen spelen.

enige wat norton doet is zorgen dat de pc iets trager opstart. Maar met een pc van tegenwoordig merk je dat bijna niet.

Zelfs explorer verbruikt meer geheugen dan norton.

Wat voor systeem heb je?
 
ik heb windows xp
videokaart geforce fx5200 128MB (nieuwste driver heb ik geinstaleerd)
pentium 4 3.0
512 ram
 
Om gamez te spelen is je videokaart aan de lichte kant en het geheugen iets te weinig.
Je processor is wel goed :D

een leuk systeempje om aan sinterklaas een nieuwe videokaart te vragen en voor onder de kerstboom een geheugen balkje :)


Om in xp goed "zware" games te spelenzoals FEAR, battlefield enz. is 1024 mb aan te raden (hierdoor word je windows ook een heel stuk sneller).
512Mb wat kost dat tegenwoordig?? 50 / 60 euro ?


De GF fx5200 is alleen geschikt voor lichte games.
de fx5200 heb ik ook gehad, 2 maanden in totaal, toen was ik hem al spuugzat. Hierna de radeon 9800, Dit was al een hele verbetering. Nu heb ik de X800 pro en dat een superkaart.

Een beetje snuffelen op internet en je hebt al een stuk snellere kaart als die je nu hebt voor 100 euro.
Denk hierbij aan de radeon 9800 pro / GF 6200 enz.
 
okee, bedankt voor de info.
moet alleen dus sinterklaas even lief aankijken.
gelukkig zit sinterklaas hier thuis op de bank, kan ik het gelijk even vragen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan