mcafee

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Ik heb mcafee op me pc.
Maar nu wil ik een zipje openen, maar eerst natuurlijk scannen!!!
Alleen er staat nergen waarmee hij moet scannen. ik had mcafeebackup had ik maar dat wil natuurlijk niet. Kijk op plaatje voor de keuze. (waar ik kan uitkiezen welk programma).

PLaatje niet gelukt, url: http://www.webco.nl/helpmij.JPG
helpmij.JPG

Laatst bewerkt:
Heb je die mogelijkheid niet via het contextmenu (rechtsklik)

Waarom niet? Je kunt toch alles scannen, of het nu een samengesteld bestand is of niet.

Tuurlijk moet dat gaan.
Gewoon rechtsklikop het bestand en scannen.

Edit: Even bij mij kijken!

Laatst bewerkt:
Rot scanner dan of je doet toch iets niet goed, kijk maar:

Laatst bewerkt:
raymond, dat heb ik ook als ik het "met windows openen" Ik bedoel als ik een zip open en dan scannen. snappie? dus niet een zip in windows en dan rchtermuisknop. hoe zit het dan?

Misschien snap ik je even niet hoor?

Je wil toch gewoon een zip bestand scannen zoals ik dat liet zien?

ik heb een bestandje geopend. (zip bestand) dan staat er 1 bestndje en die wil ik scannen in dat zip bestandje. In windows werkt het wel. daarom kan ik als ik klik op scannen kiezen met welke ik het open. zie mijn eerste post.

Dat gaat inderdaad niet...maar dat hoeft ook niet. Je scant heel het bestand dus wordt ook dat ene bestandje gescand!

je hoeft het zip bestand niet te openen. Wanneer je het zipbestand zelf scant wordt de inhoud autimatisch meegescand

het zip bestand word geopend in winrar, bovenin staat scannen, als ik daar op klik komt er testaan; scan now en browse en daaronder (onder browse) staat niks daar moet de plaats van het bestand staan (de virusscanner) dus dat is dan c:/program files etc.......

En dan moet ik kiezen tussen de bovenste (eerste platje)

Bij een goede scanner wordt het bestand dat je download al gelijk tijdens het downloaden gescand.
Wil je het na het downloaden nog een keer scannen, gebruik je het contextmenu.
Wil je een zip of ander archiefbestand openen (uitpakken) dan heb het je het betreffende programma nodig.

het zip bestand word geopend in winrar, bovenin staat scannen, als ik daar op klik komt er testaan; scan now en browse en daaronder (onder browse) staat niks daar moet de plaats van het bestand staan (de virusscanner) dus dat is dan c:/program files etc.......

En dan moet ik kiezen tussen de bovenste (eerste platje)

Het wordt duidelijk wat je bedoeld, je zoekt naar een exe bestand, ik neem niet aan dat alle afb. exe bestanden zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan