McaFee

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonykil1

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Ik heb mijn nieuwe computer bijna een maand, toen ik vandaag mijn game wou doen deed hij het niet. Ik heb op het forum gelezen dat je systeemherstel moet doen 1 dag terug.
Dat heb ik gedaan en nu is mijn computer niet meer beveiligd door McAfee. Er staat bij de securitycenter opnieuw moet instaleren. Dat kan alleen als ik mijn computer formateer.
Mijn vraag is dan: Is formateren slecht?
Acer x1700

Mcaffee was meegeleverd met de installatie? Zo ja, dan zal het een trail versie zijn, deinstalleren en een andere virusscanner installeren. Zo nee, Mcaffee deinstalleren en opnieuw installeren en updaten.

Ik heb liever dat ik mijn computer formateer want mijn game doet het nog steeds niet. Ik had daarnet nog een trojan voordat me antivirus het niet meer deed.
Is formateren slecht voor de computer?

formatteren is niet slecht voor de computer.
let wel op dat er dan niks meer op de harddisk staat.
Zorg dus dat je een besturingssysteem hebt om te kunnen installeren...zorg ook voor een geldige licentie van dat besturingssysteem.
weet waar je aan begint.

formatteren is niet slecht voor de computer.
let wel op dat er dan niks meer op de harddisk staat.
Zorg dus dat je een besturingssysteem hebt om te kunnen installeren...zorg ook voor een geldige licentie van dat besturingssysteem.
weet waar je aan begint.

Toen ik hem kocht en hem thuis aan deed moest ik 3 Dvds erin stoppen, Moet ik deze er weer in doen? En dan komt alles weer goed?

dat kan ik van hier niet zien...
wat zijn dat voor dvd's die je erbij kreeg ?
is het een merk computer of is het een computer die voor jou speciaal in elkaar is gezet.

dat kan ik van hier niet zien...
wat zijn dat voor dvd's die je erbij kreeg ?
is het een merk computer of is het een computer die voor jou speciaal in elkaar is gezet.

Merk: Acer
Het was met Acer E recovery manegment, Ik moest zelf 11 cd-roms erin zetten of 3 dvd-roms. Dus nu formateren?

Laatst bewerkt:
ja dan kan je het terug zetten met die drie dvd's
dan krijg je het weer als toen je het net ophaalde.

gewoon dvd erin en lezen wat je moet doen....
dan komt alles in orde.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan