MCaFFee

Status
Niet open voor verdere reacties.

iK1987

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Kheb een mcaffee security cdrom gekregen en daarvoor moet je eerst alle antivirus programma's op je computer verwijderen. Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb windows 98
Kan iemand mij helpen?:O
alsvast bedankt !:)
xxx
clarissa

Als je weet welke antivirus software je hebt ga je naar start, configuratiescherm, software. Daar kun je op het programma klikken en dan verwijderen.

Als je het niet zeker weet kun je cd Mcaffee cd starten. Meestal geeft hij dan zelf wel aan dat er een ander programma al is geinstalleerd.

Maar als je Norton erop hebt staan, zou ik toch de voorkeur aan Norton geven. Persoonlijk vind ik die beter dan Mcafee.

Ben ik het mee eens. Norton is qua gebruikersgemak vele malen beter dan mcafee is mijn ervaring. Ik heb versie 6 niet gezien maar 5 wel en ik vond die zeer onduidelijk.
McAfee is wel erg populair bij het zakenleven.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan McAfee. Heb de 4.51 en de 7.0 draaien en heb er nooit geen problemen mee gehad.

En het is idd waar dat je McAfee vaker in het bedrijfsleven tegenkomt omdat ze ook groupshield hebben voor de servers en dan is een logische stap antivirus op de werkstations ook van mcafee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan