MCE in streaming video hakkelt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hoi,

Ik draai nu met MCE als probeersel. (Draai normaal 2K)

Ik zat net de press conference/ chatsessie proberen te volgen van O'Reilly van FOX. (K** kanaal, maar daar gaat het nu niet om.)

Ik krijg het kijken naar streaming niet goed. Het hapert, en is dus eigenlijk niet goed te volgen.

Via 2K is het geen probleem, en de instellingen zijn zoveel als mogelijk is gelijk aan MCE gemaakt. Toch blijft MCE raar doen.

Weet iemand hoe ik dit goed kan krijgen, want ik heb echt geen idee.:evil:

De specs die wel van belang zijn, maar in 2K ook nooit voor problemen zorgen zijn:

AMD 2500, 512 MB ram, nu (wegens kapotte 9800 pro), een Radeon 7000 kaart in het systeem. (De eisen voor het systeem zijn wel OK, want in 2K werkt het ook prima.:shocked: )

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat heb ik allemaal al gedaan. Daar baal ik ook van, want dit is alleen met streaming het geval. Als ik beeld download werkt alles wel goed. Ook de streaming van omroep.nl is om te janken zo slecht al zolang ik MCE gebruik. (Werkt in 2K ook gewoon prima.)

Ik heb wel mediaplayer 11 op dit systeem staan.(Maar daar zal het toch niet aan liggen hoop ik.) Maar ook Real player is hopeloos met MCE als ik streaming kijk.

edit: Is mijn systeem gewoon te langzaam voor MCE? De rest doet het namelijk naar behoren.

Laatst bewerkt:
Heb je de Update Rollup 2 al geinstalleerd? Er zijn een aantal Knowledge Base artikelen op deze Microsoft-site..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zal dit eens doornemen. Dit heb ik nog niet gezien.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan