MCforge en een soort mod client... Weet iemand het nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MFRMFR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2015
Berichten
4
Hallo allemaal,

Zo'n 2 jaar geleden had ik op deze site ook gevraagd hoe mensen een eigen server maakte maar dan de.. ander soort versie.. geen idee meer hoe het heet. Ik weet wel dat het MCforge gebruikte toen ik mijn eigen server had, maar geen idee waar ik het (veilig) kan downloaden aangezien alles nu een fake link is en niet werkt van de mcforge downloads.. De servers waar je ranks hebt en met bijvoorbeeld, als ik het goed herinner, met /b toen een hele rij van een bepaald soort cube kon maken..

Ik gebruikte een een programma, ook weet ik daar de naam niet van.. Maar als je dan z drukte ging fly mode on, dan kon je gwn omhoog en omlaag en shift was speed x20 etc. Was nice. Ook kwam je verder met jumpen.

Weet iemand dit toevallig nog? :(

Hopelijk kan iemand mij helpen :p

Grtjes,

MFR
 
Nee dat was em niet :p 't was een programma dat je wel met je echte mc account moet inloggen, maar dan kon je gwn de server naam typen en kreeg je de lijst te zien etc.

De server die ik met MCforge had was zo'n server dat je eigen wereld flat kan maken bijv 100x100 of 10000x10000 wat je maar wilt. Ook met water, lava, lucht teleports etc..
 
laat maar zitten :p Mcforge ligt eruit en de xmod is goneee :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan