Mcguider op E65

Status
Niet open voor verdere reacties.

burg27

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2009
Hallo, ik heb macguider op mijn nokia E65 geplaatst, versie 7.71,ik kan hem openen maar als ik de map Belgie wil openen krijg ik het bericht "Not enough memory" .Ik heb nog 46mb
over op mijn intern geheugen en nog 1.6 Gb op mijn Sd kaartje, ik heb de meeste stemmen
enzo verwijderdt .De map van Belgie is 31 mb groot, dus normaal gezien heb ik genoeg plaats.Kan iemand mij helpen, bijvoorbaat hartelijk bedankt.

Irritante melding waarvan de herkomst mij ook onduidelijk is. Het geheugen is in deze ook niet de schijfruimte, maar het werkgeheugen. Als je de home-toets van je telefoon een paar seconden inhoudt, zie je welke applicaties nog open staan. Als er niets actief is, raad ik je aan om de hele boel eraf te gooien en opnieuw te installeren, waarbij je het programma op je telefoongeheugen kopieert, en de kaarten op je geheugenkaart.

Laatst bewerkt:
Irritante melding waarvan de herkomst mij ook onduidelijk is. Het geheugen is in deze ook niet de schijfruimte, maar het werkgeheugen. Als je de home-toets van je telefoon een paar seconden inhoudt, zie je welke applicaties nog open staan. Als er niets actief is, raad ik je aan om de hele boel eraf te gooien en opnieuw te installeren, waarbij je het programma op je telefoongeheugen kopieert, en de kaarten op je geheugenkaart.

Oke,datzal ik eens proberen,in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan