md 81888

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyman

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
07/12/30,

Een maand geleden de dvd/hdd md 81888 recorder van medion gekocht
werkt prima maar heb een probleem met het overzetten van hdd naar disk
Via easy guider werkt goed tot kopiëren dan komt het bericht: de door u
opgegeven functie wordt niet ondersteund vanwege bepaalde beperkingen
splits de titel en probeer het opnieuw
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen ?
Alvast bedankt een 60 plusser

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom bij Helpmij.nl
Ik heb even je e-mail adres weggehaald, er lezen soms ook minder vriendelijke mensen mee.

Welk windows versie heb je op de pc staan?
Ga eens naar 'deze computer' en klik daar met rechts op je harddisk, kies eigenschappen en kijk in het verschijnende venster wat er staat bij "bestandssysteem"
Staat daar FAT32 of NTFS ?

Het lijk me dat je meer GB's naar een Disc wil kopieren dan wat de disc aan capaciteit heeft.
Vandaar dat je denk ik even moet splitsen.

CrashPuppy

Het lijk me dat je meer GB's naar een Disc wil kopieren dan wat de disc aan capaciteit heeft.

CrashPuppy

Dat lijkt mij sterk, ik denk eerder dat het een bestand is dat gorter is dan 4 Gb en de harddisk niet op NTFS geformateerd is (FAT32 heeft een beperking van maximaal 4Gb file grootte)

Welkom bij Helpmij.nl
Ik heb even je e-mail adres weggehaald, er lezen soms ook minder vriendelijke mensen mee.

Welk windows versie heb je op de pc staan?
Ga eens naar 'deze computer' en klik daar met rechts op je harddisk, kies eigenschappen en kijk in het verschijnende venster wat er staat bij "bestandssysteem"
Staat daar FAT32 of NTFS ?

Beste Meneer
het heeft niets met mijn computer te maken het is een medion hdd recorder en het is het programma alleen van Y van het hek

CrashPuppy

beste crashpuppy
Het is alleen het programma van y van het hek dat ik op disk wil zetten en deze heeft 4.7 gb

Even resumen dan....

Je wilt dus van de HD in je DVD recorder een bestand naar een DVD disk kopieren.
Klopt dit.?

CrashPuppy

md81888

inderdaad dit klopt het programma staat op de harde schijf en wil dit naar de dvd schrijven
Mvg Wil

Dan heeft crashpuppy gelijk, op een DVD r(w) past maximaal 4,3 Gb (enkel laags), het bestand wat jij hebt is dus groter.
Zonder dat te bewerken gaat dat niet lukken of het apparaat moet ook dubbel laags (dual layer) DVD's kunnen branden, dan kan je het op die manier oplossen.

medion 81888

Dat lijkt mij sterk, ik denk eerder dat het een bestand is dat gorter is dan 4 Gb en de harddisk niet op NTFS geformateerd is (FAT32 heeft een beperking van maximaal 4Gb file grootte)

probleem opgelost
Als ik opneem digitaal via mijn decoder kan in niet branden doe ik dit analoog brand hij de dvd prima
Bedankt voor het mee denken
Mvg Wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan