md 8800

Status
Niet open voor verdere reacties.

de_koene

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Berichten
2
heb net nieuwe pc gekocht van aldi, maar wanneer ik mijn paswoord intip kan ik niet op het pijltje klikken(enter helpt ook niet) muis en toetsenbord werkt maar de pc doet gwn niet als ik op de knop klik: wat kan ik doen? help me aub die pc zijn mijn spaarcente :'(

edit:als ik in het begin op start klikte reageerde hij pas heeel laat...

dank bij voorbaat
 
Laatst bewerkt:
Dat is al snel, nadat je in de rij gestaan hebt....maar je hebt er eentje...

Plug even een oud toetsenbord en muisje in PC en start daarna even op. Ik denk dat je eerst een aantal activatie menus moet doorwerken voordat je kan gaan installeren....wellicht werkt muis en klavier in dit vroege stadium van opstarten nog niet.

:confused:

Mike
 
Geplaatst door piepenbm
Dat is al snel, nadat je in de rij gestaan hebt....maar je hebt er eentje...

Plug even een oud toetsenbord en muisje in PC en start daarna even op. Ik denk dat je eerst een aantal activatie menus moet doorwerken voordat je kan gaan installeren....wellicht werkt muis en klavier in dit vroege stadium van opstarten nog niet.

:confused:

Mike


maar ik zie lettertjes wanneer ik tip en de muis beweegt ook als ik ermee beweeg :confused: ?
 
Vreemd, ik zou het niet zo snel weten...mijn zwager heeft ook in de rij gestaan. Ik heb hem nog niet gehoord... sterkte.... Wellicht morgen ff belletje naar helpdesk.

Mike
:(
 
Bellen tot 23:00

MEDION Multimedia Hotline
(Personal Computer, Software, Drucker, Scanner, Zubehör)
Telefon: 0180 / 5 633 466 (0,12 EUR /Min.)
Telefax: 0180 / 5 654 654

mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan