Mda herkend als usb apparaat en later niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

glass

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2004
Vreemd als ik op mijn mda een soft reset geef dan herkent de windows een windows mobile device. Activ sync werkt dan prima en extra netwerkverbionding wordt aangemaakt. Alles lijkt ok.

Doe ik Usb kabel uit en weer in dan wordt mijn apparaat niet meer herkend en wordt een unknown usb device. Hetzelfe als ik aan uit knop van Mda gebruk. Met nadere woorden ik kan alleen syncen als ik een soft reset uitvoer op mijn MDA.

In app. beheer staat dat er bij onbekend app. geen drivers geinstallerd zijn. Dit terwijl die 2 minuten gelden prima werkten en aanwezig waren. Ik vermoed dat mijn drivers probleem zijn. Maar waar download je (niuwe/niet corrupte) drivers voor je Windows mobile device?

Heeeelllllllllpppppppp

PS: het heeft een lange tijd goed gewerkt :confused:

Welke Windows? Voor Vista is een opvolger van Activsync uitgebracht: Windows Mobile Device.
En indien geen Vista, Microsoft heeft versie Acivsync 4.5 uitgebracht, of heb je die al?
Mocht dat allemaal niet helpen, haal alle USB-apparaten er eens af, herstart je PC en sluit hem daarna geheel af.
Na 10 seconden je Mda er in, PC aan en kijk hoe het dan is. Goed? Dan pas de andere USB-apparaten er ook weer aan.

Laatst bewerkt:
Geen Vista wel active sync 4.5. Heb je tip geprobeerd maar krijg nog steeds een onbekend usb aparaat.
Na 10 seconden bedoelde je toch 10 sec nadat windows geldan is? Zo ja dan heb ik je tip volledig uitgevoerd maar heeft het niet geholpen.:confused:

Ik schreef: "herstart je PC en sluit hem daarna geheel af. Na 10 seconden je Mda er in, PC aan". :eek:
Dus PC 10 seconden uit, dan je Mda er weer in, pas daarna de PC aan. Vaak wil deze vorm van "reset" USB-problemen oplossen, vandaar. (Haal anders in die 10 seconden ook de netspanning van de PC.) En je USB-poorten worden "bestuurd" door controllers op je chipset. Misschien helpt het als je die opnieuw installeert?

Laatst bewerkt:
1 alle usb apparaten ontkoppeld.
2 Pc herstart.
3 pc afgesloten. vervolgens spanning 10 sec helmaal eraf
4 mda aangesloten
5 pc opgestrat

Geen resultaat.

Alle Usb apparten inc controllers verwijderd met apparaat beheer.
Pc herstart. Allles werd netjes geinstaleerd.
Maar mda is nog steeds onbekend usb apparaat.

Dan moet het denk ik aan je Mda liggen. Misschien Activsync eens opnieuw installeren? Zit er nog garantie op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan