MDE bestand maken mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japsur

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Hallo,

Ik heb nu een DB klaar en die wil ik omzetten naar MDE. Nu heb ik dit al een paar keer geprobeerd, maar access loopt telkens opnieuw vast. De DB heeft maar een kleine grootte van 1,18 MB.
Er zitten trouwen een aantal gekoppelde tabellen in. Zou dit evt. wat uitmaken?
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat er een MDE bestand is gemaakt?
Alvast bedankt voor de antwoorden!

Normaal gesproken is het zo gebeurd om een mde bestand te maken. Je zou kunnen proberen of het probleem te verhelpen is dor "compact and repair" te draaien. Als dat niet helpt zou het wel eens kunnen helpen om alle objecten te importeren in een nieuwe database.

Grtz,

vba code

Indien je VBA code hebt kan je deze ook best even via Foutopsporing ==> compileren

Voorbeeld van andere VBA oorzaak:

Je maakte ooit met de wizard een opdrachtknop. Deze verwijderde je daarna, maar niet zijn achterliggende VBA code (compileren lost dit niet op) of je maakte een andere knop en gaf deze de naam van de verwijderde knop in eenzelfde formulier. Nu staan daar 2 procedures met dezelfde naam.

De oplossing van Ilse is eenvoudiger en effectiever.
Toppiewoppie! Dat het maar weer eens zo simpel is. Ik heb wel zitten *****n in vba, wat erin gezet en eruit gegooid.

Idd Beheer 25, normaal is dat zo gedaan een MDE maken, omdat ik dat eerder had gedaan, maar nu bleef ie maar vastlopen.

Maar dat is nu opgelost, bedankt in ieder geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan