MDF bestand niet te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RAGNAR5

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Berichten
7
Ik heb hetzelfde probleem,kan een bepaald MDF-bestand niet openen noch met Alcohol120%,ook niet met de nieuwste versie van DT,zover ik het na kan gaan,ook door gedeelde ervaring met anderen is het image-bestand niet beschadigd.Iemand een suggestie?:confused:
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic al ruim een jaar oud.
 
Tja ik had eerst de regels even moeten doornemen,was ook niet scherp op de datum,geen fraaie entree:D
 
Geen probleem verder, zo hebben wij ook nog wat erbij te doen.:D

Zit er geen MDS bestand bij het MDF bestand?
 
Probeer je de Image via de MDS in te laden in Deamon Tools of in de virtuele cd/dvd-rom van Alcohol120%?
 
Perfect,ik klikte altijd het MDF bestand aan om de boel te activeren, in dit geval in DT,nu ik het via het MDS-bestand aanklikt pakt ie em meteen,waarom dit zo bestand- technisch functioneert is mij niet helemaal duidelijk maar het werkt in ieder geval perfect.

Crash,bedankt voor deze goeie tip:thumb:.
 
In het MDS bestand staan gegevens voor het branden van de Image. Ook de virtuele cd/dvd-rom heeft hier info aan. Als het goed is zie je bij Alcohol120% alleen het MDS bestand, als je de MDF en MDS bij elkaar hebt en via Alcohol120% de image wil inladen.

Het is hetzelfde als een CUE bestand, dat bij een BIN hoort.(ook een image) CUE heeft de info en BIN is de image zelf.
 
Okay,bedankt voor je explicatie.Mijn methode (zonder enige voorkennis uiteraard)was altijd het MDF bestand aanklikken omdat dat het grootste bestand was,dat werkte meestal ook wel,dat het MDS bestand informatie bevat omtrent het MDF-bestand was mij niet bekend,misschien zou ik me toch wat meer in de materie moeten verdiepen.:)
 
Handig hè, alleen voor de nieuwste UDF is er geen plugin.

Je kunt ze downloaden en dubbelklikken, worden ze automagisch geïnstalleerd.
 
Ja,het is inderdaad even een weet,doe ik.
Zo zie je maar weer ,kennis is macht.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan