mdf mds

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
182
weet iemand wat mdf en mds bestanden zijn en hoe ik die kan openen met120%alcohol lukt het niet
 
kijk eens in de opties van alcohol en zoek VIRTUELE SCHIJVEN klik hierop en dan wijst het zich vanzelf ...de bedoeling is om een virtuele cd rom of dvd r aan te maken (meerdere kan ook) als je dat hebt gedaan dan vind je je VIRT. cd-r terug bij je andere cd rom stations onder DEZE computer

als je hem gevonden hebt dan RECHTERKLIK op virt. cd station en kies voor IMAGE INVOEREN en dan probeer je het MDS bestand het eerst .....als het goed is heb je nu een virtuele cd ....in een virtuele cd speler gestopt en zul je merken dat je weer iets dichter bij je doel bent gekomen

hoop ik tenminste voor je .....succes


uit mn eigen ervaring weet ik dat mds bestanden eigenlijk een soort lege schil(mini image) is van de echte cd (kenners als ik het mis heb laat effe weten) deze zijn dan ook kleiner van formaat

mocht je dus weinig resultaat behalen probeer dan eens inplaats van mds of mdf een .iso ...dit is meestal wel volledig en ook zo te branden op echte cd...het mds file kun je gebruiken in de virtual drive om je pc te laten denken dat de echte cd erin zit
zeg maar een soort van no cd _ krek ssssst.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan