.mdf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is makkelijk op google te vinden hoor. Ook kan je de volgende keer als je zo'n extensie hebt, het programma opzoeken op 't web aanvinken. Microsoft linkt je dan door naar cknow.com dacht ik, daar kan je ook op extensies zoeken!
Maar dit was een van de eerste googlehits: KLIK
Het is trouwens een Mac OS X forum, maar dat moet niet uitmaken!

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=mdf&goButton=Go

Gevonden op google, mbv deze woorden: "mdf file extension".

Dit is een Alcohol120%-bestand, je zal dit programma moeten installeren om iets met dit bestand te doen.

<s>Vaak worden deze bestanden op cd/dvd gebrand</s> Vaak zijn dit image's van cd's/dvd's en kan je deze dus weer op een cd/dvd zetten :)

hij herkent t bestand niet... ook Daemon Tools niet

ik had ergens iets gelezen over een bestand dat erbij hoort (net zoiets als Cue en Bin .. ? )

kan ik ook iets met ALLEEN t .mdf bestand?

Bij een MDF bestand hoort een MDS bestand, maar zonder deze zou je hem met de Virtuele dvd/cd-rom speler van Alcohol120% moeten kunnen openen.:confused:

ik heb de trial verison gedownload van alcohol 120% gedownload en als ik het uitgepakte .mdf file dan in het hoofdscherm sleep geeft Alcohol 120% de foutmelding :

Image bestandtype NIET herkend.
Kies een geldige Alcohol 120% image-bestand

Weet iemand hier een oplossing voor ?

Laatst bewerkt:
oo, kijk eens aan, hij staat in het hoofdscherm

volgende probleem.. hoe OPEN ik het bestand... ? dubbelklikken werkt niet..

er staat nu een wit ' A4-tje " met de tekst IMG met daarachter de naam van het bestand in virtuele schijf F

Hoe open ik dit bestand nu ?

Via deze computer F: lukt niet , "windows kan niet van deze schijf lezen "

Laatst bewerkt:
hier een screenshot van de huidige situatie..

Bijlagen

• alcohol 120%.jpg
    alcohol 120%.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 126
Laatst bewerkt:
Aan je screenshot te zien is dit geen MDF bestand, het icoontje ziet er namelijk anders uit.

Geef eens aan wat je stap voor stap gedaan hebt. Van het downloaden tot het uitpakken.

PS pas je handtekening even aan. Je plaatje is te groot. Deze mag maximaal 100x475 pixels zijn als je geen tekst in je handtekening gebruikt, die van jou is 132x378 pixels.

Het bestand komt van Bitlord, waar ik via winrar heb uitgepakt naar mijn bureaublad,

zie attachment voor eigenschappen van het bestand.

In Alcohol heb ik" Invoeren image " gedaan en dan het bestand geselecteerd, en voila... toen kreeg ik dit!

Enig idee ?

P.S. Ik heb de handtekening maar even verwijderd ;)

Bijlagen

• bestand.jpg
    bestand.jpg
    33,4 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
Vreemd bij je laatste screenshot wordt wel het goede icoontje gegeven.:confused:

Ook heeft jou Virtuele dvd/cd-rom een andere benaming dan ik heb, dit kan natuurlijk te maken hebben met de nieuwere versie van Alcohol120% die jij hebt. Ik heb een vrij oude versie en die geeft het volgende als Virtuele drive:
AXV CD/DVD-ROM

PS, bedankt voor het aanpassen van je handtekening.:)
Het plaatje mag je opzich gebruiken, maar dan moet je deze even verkleinen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan