Mds bestand zelf maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik heb een vraagje.

Ik heb de Sims superstar gekocht, origineel. Maar we hebben twee computers en er moet ook gespeeld worden op twee computers tegelijk. Daarom vroeg ik me af of ik op deze computer een mds bestand van het spel kan maken en zo het spel met daemontools/anti blaxx af te spelen. Dan kan ik op de andere computer gewoon de cd gebruiken.

Want fifa06 en nfsmw heb ik op dvd met een mds en mdf bestand, en dat kan ik zonder de dvd spelen. Daarom vroeg ik me af of dat ook kan als je het originele spel hebt.

Heeft iemand een oplossing?

Op google heb ik al gezocht en kon ik niet vinden wat ik zocht.

Kan je dat alleen doen met alcohol 120%? Of ook met daemon tools?

Ik vind MagicISO superhandig. Maak je een vergelijkbare virtuele image mee...( bin en cue).

ik heb een soortgelijke vraag..
met ons kameradengroepje wilden we graag een game waar je leuk online mee kan *****n :confused: :rolleyes: wij kwamen op Battlefield: Vietnam
iemand uit mijn klas had deze al, en de cd's gaan rond. Maar nu kan niemand het dus spelen want Nero wil hem niet branden. Hoe kan ik dit oplossen? Ik kan evt. wel de hele schijf op de computer zetten (in map)

MDS en MDF is voornamelijk met Alcohol120% te maken. Daarnaast zul je nog een "No-cd crack" nodig hebben, ander werkt de game niet.
Het laatste kunnen we hier niet mee helpen.
(zie huisregels)

MDS is een info bestand voor het branden.
MDF is de werkelijke image van een cd/dvd.

Online spelen met illegale versies van battlefield- vietnam is onmogelijk.
Iedereen heeft een unieke cd-key nodig om online te kunnen. Dus of je de crack nou wel installeert of niet, het blijft vergeefse moeite.

daar heb ik zo mijn manieren voor.. EN ik ga ook tegen bots da's veel leuker :D
@ crash dat laatste is dus het probleeeeeem want hij wil 'em zo wel installeren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan