Me computer valt steeds uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommycat

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2003
Om de zoveel tijd start me computer weer opnieuw op uit zichzelf. Heel erg irritant. Ik heb alles bekeken ik wete niet waar het aan ligt. Ook heb ik al 2 x 2 verscillende blaster virus patches geinstaleert.

kunnen jullie me helpen

Geplaatst door tommycat
Om de zoveel tijd start me computer weer opnieuw op uit zichzelf. Heel erg irritant. Ik heb alles bekeken ik wete niet waar het aan ligt. Ook heb ik al 2 x 2 verscillende blaster virus patches geinstaleert.

kunnen jullie me helpen

Hoi,

Zoek eens op msblast of het virus toch niet aanwezig is of scan eens op www.housecall.nl
Scan je pc ook eens met Ad-aware en Spybot.

Grtzzz.

Misschien dat toch nog het blastervirus actief is.
Scan eens online bij housecal.

Hi bedankt voor het snelle antwoord maar als ik die scan probeer dan start de computer steeds opnieuw op.
heb het al 3 keer geprobeert en steeds start de com opnieuw op.
Hebben jullie misschien andere sugesties?

Alvast bedankt.

Ps: ondertussen probeer ik het opnieuw.

druk op control alt delete dan ff naar prossesen gaan.
zoek daar ms blast kan anders heten ook zet die prosses dan uit dan ff scannen dan zou het wel moeten werken in elk geval bij mij :)

good luck

Mja, ik heb nu exact hetzelfde probleem. Op dit moment gaat het wel maar eer gisteren had ik Norton Systemworks 2003 geinstalleerd om het probleem op te zoeken (diskdoctor, windoctor e.d.) ...

Toeh had ik de poppen helemaal aan het dansen. Tis heel vreemd, ik heb een virus scanner up-to-date ALTIJD aanstaan en heb nogeens een complete scan gedaan. Niks te vinden, ook geen gekke processen in de taskmanager.

Ik heb allerlei verschillende manieren gekeken, soms loopt hij zelfs al vast (reboot) tijdens het laden van het login scherm :confused: ...

Dus als iemand nog meer tips heeft.

@TommyCat; Starten bij jou sommige progjes ook heel langzaam op? Bij mij duurt het letterlijk 30 seconden voordat Outlook Express zich geladen heeft ... :eek:

Sorry dat ik zo laat reageer.
Het probleem is er nog steeds en bij processen zie ik niks vreemds, misschien jullie wel dus hier een plaatje van mijn processen lijst.
http://home.planet.nl/~verme047/Processen.jpg

Heeft misschien nog iemand anders een oplossing?
Alvast bedankt

Geplaatst door MrLee
@TommyCat; Starten bij jou sommige progjes ook heel langzaam op? Bij mij duurt het letterlijk 30 seconden voordat Outlook Express zich geladen heeft ... :eek:
Nee dat heb ik niet bij mij loopt alles gewoon snel.

Ps:ik heb nog even virus scanner geprobeerd maar na paar duizend files start ie weer opnieuw op :(
Het is trouwens meestal bij de wat grotere progaamas niet tijdens gewoon internetten.

Ik weet niet of dit handig is maar hier zijn de resultaten van speedfan.
http://home.planet.nl/~verme047/Speedfan.jpg
Kan het eraan liggen dat hij te warm word ofz?

Laatst bewerkt:
hoi

als je de tool voor de blasterworm geinstalleerd hebt moet je in veilige modus opstarten en zorgen dat er geen contact is met 't internet dan de tool z'n ding laten doen nogmaals met de virusscanner erover en dan zou de worm verdreven moeten zijn(als 't dat is tenminste)

succes Steve

Beter laat dan nooit.....

Klik met de rechter muisknop op deze computer en ga naar eigenschappen. Vervolgens kies je voor het tabblad geavanceerd en kies voor de laatste optie...
hier een regel: "computer automatisch opnieuw opstarten" zet het vinkje voor deze regel uit en de computer start niet meer automatisch op!

Geen idee of dit al is gezegd heb alles even snel globaal door gelezen!

Maar in ieder geval hoop ik dat je hier wat aan hebt!

Grtz Jel-St@r!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan