me videokaart flipt bij elk zo een beetje elk spel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkys

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
ik word helemaal gek van die videokaart, eerst loopt ie te ouwe hoeren met die tv out die niet meer werkt en nu dit. hij doet bij elk spel rare puntjes en andere dingen in het beeld. hij heeft het altijd perfekt gedaan. hij doet het na 5 minuten of sneller ligt eraan hoe zwaar het spel is.
heb alle driver opnieuw geinstalleerd. werkt niet!

hij doet het bij

gta sa
fear
far cry
bf2
crysis
boiling point
just cause
hf2

me pc specs zijn

intel qaudcore 6600 2.4 ghz
7600gt 256mb superclocked
2 gb ram
vista ultimate

Bijlagen

• FarCry0000.jpg
    FarCry0000.jpg
    39 KB · Weergaven: 76
  • gallery1.jpg
    gallery1.jpg
    35,2 KB · Weergaven: 65
  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    37,5 KB · Weergaven: 58
Probeer nog 1× alle drievrs opnieuw te insteleren, (weet je zeker dat je de goede instaleert)
haal de kaart eens uit zijn slots en maak hem eens schoon...

je hebt je kaart heel erg overclocked, mischien is er iets door gebrand,,
dus controleer je kaart op zwarte vlekjes (brand vlekken) en kijk eens waar hij heel heet word tijdens het spelen.

als dat allemaal niet werkt probeer je kaart weer in normale status te krijgen, (niet overclocked)

Laatst bewerkt:
dit lijkt op een warmte probleem, kijk eens tijdens het gamen (als die rare vlekken komen) hoe je systeem is?, dat kan met everest.

Probeer nog 1× alle drievrs opnieuw te insteleren, (weet je zeker dat je de goede instaleert)
haal de kaart eens uit zijn slots en maak hem eens schoon...

je hebt je kaart heel erg overclocked, mischien is er iets door gebrand,,
dus controleer je kaart op zwarte vlekjes (brand vlekken) en kijk eens waar hij heel heet word tijdens het spelen.

als dat allemaal niet werkt probeer je kaart weer in normale status te krijgen, (niet overclocked)

hij is van fabrieks versie super geclocked. heb er zelf niet aangezeten. wat me opgevallen is dat hij het. wel normaal doet bij assasins creed en bij nog een paar andere. maar ik probeer wel effe schoonmaken en eruit halen.

Lijkt een beetje op artifex. Probeer je kaart is te downclocken.

heb nooit overclocked. trouwens schoonmaken en uit het slot halen had niet veel zin, ik heb ook nieuwe coolpasta erop gedaan deed ook niks

kan je nog wel downclocken. Probeer een beetje van je geheugen snelheid af te halen.

inderdaad probeer hem eens te onderclocken... je weet maar nooit ;)

ik denk dat de shader model ding kapot is. want alle spellen met shader model 3.0 ingeschakelt of hoger doet het wel. maar alle oudere spellen met shader models doen het niet. en het is bij elk spel met een oudere shadermodel het zelfde fout. alle textures zitten te trillen en strepen door heen. ik heb dit getest door call of jaurez met shader model 3.0 te draaien daar deed hij het normaal. bij shader model 2.0 spinde hij

Laatst bewerkt:
dat word dus een nieuwe videokaart aansgaffen, of als je pc nog niet zo oud is terug sturen naar de winkel voor garantie.. (meestal ongeveer 3 jaar garantie op allerlei soorten chip in je pc...!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan