mecenaries 2 - world in flames fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamer1992

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2009
hallo ik heb een probleem ik heb het spel mecenaries 2 gekocht draaide eerst well maar later viel die na een minuut of 2 zomaar uit heb hem opnieuw geinstaleerd het zelfde toen heb ik vista gedowngrade naar xp pro en weer hetzelfde

alles up to date kan alleen geen updates vinden van het spel mijn pc kan het makelijk aan vista home premium score is 5,9

Sorry, maar dan had je voor het aanschaffen van de game even naar de recenties op internet moeten kijken !!!

Slechtste game uit 2008, tot de grond afgebrand, draaide op de zwaarste systemen (destijds de net uitgebrachte quad-cores) voor geen meter, standaard 20 minuten crash.

Patches komen er niet en de developers hebben de game losgelaten en gaan de problemen ook niet meer fixen.

LoL RCD zeg dan niks... Want bij mij draait ie wel gewoon.

Maar Ontopic.
Wat zit er in je PC?

LoL ik heb ook geen maanden lange discussies gehad over dit spel.

Leuk dat ie bij jou wel draait, dan heb je dus enorme mazzel, als de game niet draait op je pc krijg je hem namelijk ook niet draaiend !!!

vista ultimate 64bit 8800gts, spel draait op max zonder problemen.

wat zijn je systeem gegevens?

systeemgegevens zijn

mijn systeem

blueray brander
19 inch tft
amd phenom x4 2,5 ghz (qaudcore)
4 gb ram
500 gb hdd
1gb videokaart (nvidia geforce 9600 gt)

hij draaide eerst wel op very high maar nu niet meer valt uit tussen de 1 en de 10 min zowel op high als low detail

zowel op vista ultimate sp1 32 bit als windows xp pro sp3 en 32 bit (nu heb ik xp in gebruik) vista score was 5,9 op alles mecenaries heeft aanbevolen een 4 nodig

Laatst bewerkt:
Vista ultimate 32BIT werkt niet met 4GB, koop 64BIT. ff een tipje gewoon

O-T: Wat is de temp. van je pc? en je voeding hoeveel watt?

waarom zou 4 gig niet werken met 32bit?

dat werkt gewoon hoor? alleen gebruik je maar 3,2 gig... en valt dualchannel support een beetje weg...

maar hij heeft het dus wel gedaan?

ik denk niet dat het aan zijn voeding ligt. als je geld hebt om een blueray speler te kopen heeft hij vast ook wel een goeie voeding :P

de temperatuur zou kunnen. zou je die even hier kunnen posten.
voor als je niet weet hoe je die kunt vinden, gebruik het programma pcwizard = gratis

gigabyte easy tune pro 2

geeft aan system temp 30 graden en cpu 25 (heb een kast waar de cpu koeler de lucht direct van buiten de kast haalt:D en heb een 700 watt voeding van realpower

zie je wel RDCMrT... het spel werkt wel gewoon met vista..

zoals blijkt ligt het aan de windows installatie en niet aan de game.

zie je wel RDCMrT... het spel werkt wel gewoon met vista..

zoals blijkt ligt het aan de windows installatie en niet aan de game.

indd merkte in eens dat geen spel het meer dee dus instaleerde ik vista inplaats van xp maar nu draaid die perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan