medal of honor aa

Status
Niet open voor verdere reacties.

o'neal

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2003
nadat ik het spel geinstalleerd heb stond er wanneer ik hetb opende een soort van error
namelijk:
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

kan iem mij helpen?
alvast bedankt

NIeuwe videokaartdrivers en probleem is opgelost, wat voor videokaart heb je?

Geplaatst door toetje33
NIeuwe videokaartdrivers en probleem is opgelost, wat voor videokaart heb je?

riva TNT2 model 64
en er staat dat deze kaart voldoet dus???

Laatst bewerkt:
ja maar meerdere personen hebben dit spel al geinstalleerd zonder problemen.

je hebt het toch over de driver van m'n videocard he
wel,
ik heb de laatste nvidiadriver gedownload,
dat had je toch gezegd....

ik had dit probleem ook hetzelfde advies gekregen en bij mij deed ie het gewoon. Weet je cker dat je alle videokaart informatie goed is en dat je alles goed heb gedaan ?

wat bedoel je met alles goed gedaan?
ik ken toch niet meer doen dan die driver downloaden.
en wat bedoel je met videocard info.?

Mischien een zeer domme vraag, maar heb je de driver ook geinstalleerd daarna? :D ;)

Ga eens naar start> instellingen> configuratiescherm> systeem (of gewoon rechtermuisklik op dezecomputer> eigenschappen) Daar ga je naar Instellingen> geavanceerd en klik je op het tabblad van jouw 3dkaart (die moet er bij staan als het goed is). Kijk nu onderaan bij het witte vlak, welke versienummer staat daar?

ten eerste: ik vind niet wat jij zegt
ten tweede: zou het kunne dat m'n probleem te maken heeft met het volgende:
tijdens de installatie van nvidia komt er een soort van waarschuwing te staan:de software die u voor deze hardware installeert voldoet niet aan de eisen van de windowslogotest,die op compatibiliteitmet windows xp controleert.
dan staat er nog een hele uitleg en dan kan ik kiezen:
-installatie beeindigen
-toch doorgaan
ik heb toen toch doorgaan geklikt

Laatst bewerkt:
dat is ook goed ja dat tweede.

Eerste:

Je bent wel zover dat je bij instellingen bent waar je de resolutie (1024x768 etc.) en de kleurkwaliteit (16, 32 bits) kunt opgeven? (Dit kan ook door rechtermuisklik op het bureaublad en dan eigenschappen te kiezen en dan naar instellingen te gaan) Dan klik je daar op Geavanceerd en rechts naast het tabblad Kleurbeheer staat dan als het goed is je kaart.

Heb je ook de bijgeleverde software van de 3dkaart al geinstalleerd?

ik heb het nummer gevonden:6.14.10.4403
wat de bijgeleverde software betreft,
die heb ik niet maar mijn leverancier heeft die der normaal gezien al op gezet.

Dat is de nieuwste versie dus dat is het probleem niet :(
Allemaal wazige oplossingen:

http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/2006/

Maarja, dat hij ut nu nog niet doet vind ik ook al wazig :D Ik zoek nog ff verder...

Nog iets gevonden:
am running in Multi-Monitor mode/Twinview mode but my OpenGL games won't run. How can I fix this?

Under Windows 98/ME/2000/XP/NT4, when using a dual monitor setup, certain OpenGL games will not run. This is not an issue with the drivers themselves, but with the OpenGL API, which can only accelerate one hardware graphics card at a time. To fix this problem, simply disable the second monitor and your OpenGL 3D program will work again. Direct 3D does support multi-monitors and should not experience this type of problem. Some OpenGL applications will operate in dual monitor mode but will revert to software rendering where the performance will be at a reduced speed. Most OpenGL applications however, will detect that the renderer is not working and simply refuse to execute, such as Quake III Arena.

Laatst bewerkt:
whieeeeeeeee
ik heb gewoon de nvidia driver re-installed en nu werken de spellen,
toch bedankt iedereeen voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan