Medal of Honor Airborn doet niet op mijn laptop???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thermoskan

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Hey mensen

Ik heb vorige week een laptop gekocht de HP 9880.
Ik dacht dat is vast wel een goede laptop. Hij is bedoeld voor mijn studie maar ik zou er ook graag wat vette spelen op willen zetten.
Dus ik gisteren naar Bart Smit en zag daar Medal of Honor Airborn. Dat leek me wel een vet spel dus ik hem er gisteren direct opzetten haperd hij heeeeeeeel erg???
Ik heb totaal geen verstand van computers of spellen dus kan iemand mij helpen?
Komt het misschien omdat mijn computer niet goed genoeg is of???

Dit zijn de specificaties:
DV9880 features:
17 inch breedbeeldscherm met 1440 x 900-resolutie
2,1 GHz Intel Core 2 Duo-processor T8100
Windows Vista Home Premium
3 GB werkgeheugen
320 GB hardeschijfruimte
BluRay-leesstation
NVidia GeForce 8600M GS-videokaart
HDMI-poort om HDTV aan te sluiten
802.11a/b/g-ondersteuning voor draadloos internet

Alvast bedankt voor jullie hulp.

MVG Frank

Nou, waarschijnlijk is je laptop niet zwaar genoeg voor dit spel...

Minimum: 3 GHz cpu, aanbevolen: 3,8 GHz

Je kan in ieder geval de grafische prestaties proberen terugzetten, dan draait het spel zelf wat vlotter. Maar aangezien je laptop zelf het niet aankan vrees ik ervoor :S

Is dit wel een redelijke computer??? Waar ik wel wat spelletjes kan spelen???
En weet iemand een soort vervangent spel wat ik wel op deze laptop zou kunnen spelen?

Groeten Frank

Geef eens een lijst van spelletjes die je zou willen spelen, zal proberen zeggen in hoeverre je laptop die aankan:thumb:
Je videokaart is in ieder geval wel redelijk in orde voor games en dat is al het belangrijkste;)

Ik weet niet. ik vind oorlog spellen wel vet.
Waar je dan zelf een persoon bent zoals Delta Force

Maar wat ik gezien had:
Medal of Hono
America's army
Call of duty

Delta Force: Is vrees ik niet compatibel met vista :S